ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
מעמד מיוחד

"כל הנותן לחולים לא יהיו חולים בביתו!"

מעמד התפילה המיוחד מתקיים מידי ערב ראש חודש במעונו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר מעתיר בתפילה על תורמי קרן ''והסירותי''. הקרן נוסד על ידי מרן שר התורה שליט''א אשר אמר כי במידה כנגד מידה "כל הנותן לחולים לא יהיו חולים בביתו", ברכה נדירה וחסרת תקדים אשר עוררה גלים בארץ ובעולם כולו

"כל הנותן לחולים לא יהיו חולים בביתו!"
הגר"ח קנייבסקי צילום: מתוך אתר העמותה

כמידי ערב ראש חודש ייערך מחר (רביעי) ערב ראש חודש תמוז מעמד תפילה נדיר ומיוחד לישועתם של אלפי תורמי קרן ''והסירותי'' של 'קופת העיר' במעונו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א.

לחצו כאן כדי לזכות בברכה המסוגלת<<<

במעמד התפילה המיוחד ישתתף מרן הגאון הגדול רבי מסעוד בן שמעון שליט''א רבה של בני ברק אשר יעתיר בתפילה ובתחנונים לישעותם של כלל התורמים אשר תורמים למען חולי ישראל.

מעמד התפילה המיוחד מתקיים מידי ערב ראש חודש במעונו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א אשר מעתיר בתפילה על תורמי קרן ''והסירותי''.

הקרן נוסד על ידי מרן שר התורה שליט''א אשר אמר כי במידה כנגד מידה "כל הנותן לחולים לא יהיו חולים בביתו", ברכה נדירה וחסרת תקדים אשר עוררה גלים בארץ ובעולם כולו.

זה ההזדמנות שלכם להצטרף גם אתם לזכות ששמכם יוזכר במעמד התפילה הנדיר אשר ייערך מחר ערב ראש חודש תמוז כאשר בנוסף תזכו לברכה ההיסטורית שלא יהיו חולים בביתכם. מהרו להצטרף ולהבטיח ששמותיכם ושמות יקירכם יהו בתפילה המיוחדת.

לחצו כאן כדי לזכות בברכה המסוגלת<<<

קופת העיר סגולה לרפואה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!