כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"יש פה טירוף"

הרב ששובת רעב מול ביתה של שקד מאיים

עוד טרם הכרזתו של חבר הכנסת ניר אורבך כי יתמוך בקואליציית בנט-לפיד, הרב מישאל כהן, ששובת רעב כבר 7 ימים מול ביתה של שקד על הליכת מפלגתה לממשלת השינוי, איים אף להפסיק לשתות: "אני אשבות רעב עד מתי שצריך" | בנוסף המשיך לתקוף את מהלכיה הפוליטיים של 'ימינה': "זה בלתי נתפס"

הרב ששובת רעב מול ביתה של שקד מאיים
הרב מישאל כהן מול בית שקד צילום: הטוויטר של גלי ישראל

שבוע לאחר שהפסיק לאכול מול ביתה של חברת הכנסת איילת שקד, היום (שלישי) הרב מישאל כהן, שמוחה נגד הליכת 'ימינה' לממשלת השינוי, מאיים גם להפסיק לשתות.

"אני חי מהאנרגיות, אני לא מרגיש רעב בכלל", סיפר הרב מישאל על תחושותיו, לאחר מכן התייחס לשאלה על מתי הוא ישבות: "אני אשבות רעב עד מתי שצריך. אם צריך שאפסיק גם לשתות אז אני גם לא אשתה".

לאחר מכן תקף: "אנשים הצביעו למפלגת ימינה ובסוף יוצא שהצביעו למפלגת רע"מ. זה בלתי נתפס, לא בצד המוסרי ולא בצד הדמוקרטי. מאיפה שלא מסתכלים יש כאן 'משלם רעה תחת טובה'".

"החשש הכי גדול הוא שיושבים יהודים עם מפלגה ערבית שתקבע את הטון בממשלה. אלה אנשים שתומכים בהריגת החיילים הקדושים שלנו, והם יכתיבו לממשלה מה לעשות", הוסיף.

"מנסור עבאס זה האחים המוסלמים, מאחורי כל מילה טובה שלהם עומדת החרב של מוחמד", טען הרב. "מדובר בגורל האומה וגורל ארץ ישראל. זה ממש חילול השם".

"יש פה טירוף. נפתלי בנט מתנהג בצורה ברוטאלית, נוראית ושקרית. מי שהכניס אותו לפוליטיקה זה הציונות הדתית. עכשיו הוא משתמש בכוחות הנהדרים של בוני הארץ ובוני האומה, ונותן את קולותיהם לאויבים הכי רעים", סיכם.

נפתלי בנט איילת שקד מחנה השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד