י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לרגל קבלת החומש

שר התורה לילדי הצפון: "סיעתא דשמיא מיוחדת"

לרגל קבלת החומש תלמידי ת"ת "להורת - נתן" כיתה א' מהצפון, הגיעו לגדולי ישראל לקבל את ברכתם. הרב יצחק מודיאנו רב הת"ת בירך את התלמידים ולאחר מכן הם נכנסו לקבל את ברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי אשר ברך את התלמידים

שר התורה לילדי הצפון: "סיעתא דשמיא מיוחדת"
ילדי הצפון אצל הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

ת"ת "להורת - נתן" בראשות הרב שי מזרחי נחשב לאחד התלמודי תורה היוקרתיים באזור הצפון, מדי שנה יוצאים בוגריו למיטב הישיבות בארה"ק, ומפיצים את התורה בצפון, היום ילדי התלמוד תורה קיבלו ברכות מגדולי ישראל.

לרגל קבלת החומש תלמידי ת"ת "להורת - נתן" כיתה א' מהצפון, הגיעו לגדולי ישראל לקבל את ברכתם. הרב יצחק מודיאנו רב הת"ת בירך את התלמידים ולאחר מכן הם נכנסו לקבל את ברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי אשר ברך את התלמידים תוך שהוא מדגיש שהם יזכו לסיעתא דשמיא מיוחדת על זה שמפיצים את התורה בצפון.

ילדי הצפון אצל הגר"ש בעדני / באדיבות המצלם

חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב שמעון בעדני שאף נכדו לומד בת"ת בחן את התלמידים על חומש בראשית ולא הסתיר את התרגשותו והתפעלותו מהתשובות המחכימות.

הרה"ג חיים רבי ראש מוסדות עטרת חכמים שמלווה את הת"ת בכלל ואת המנהל הרב שי מזרחי באופן אישי בירך כל תלמיד ותלמיד באופן אישי. רושם גדול נותר על התלמידים היקרים,על הצוות החינוכי ששם לו למטרה לגדל את ילדי ישראל אשר בצפון הארץ לתורה וליראת שמים.

תלמוד תורה הגר''ח קנייבסקי הגר''ש בעדני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד