י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"סובל מפגיעה מוחית"

השב"כ חוקר: בן 70 נפגע קשות מרוכבי אופניים ברמלה

שני רוכבים על אופניים חשמליים פגעו בקשיש, כתוצאה מהמכה הוא נפל , נחבל ודם רב ניגר ממנו. שני הרוכבים נמלטו מהמקום. הקשיש אושפז בבית החולים אסף הרופא, כשהוא סובל מפגיעה מוחית | משטרת ישראל: "נמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת"

השב"כ חוקר: בן 70 נפגע קשות מרוכבי אופניים ברמלה
דוברות מדא

קשיש בן 70 נפצע לפני עשרה ימים בסמוך לקניון בעיר רמלה, בעת שליווה את קרוב משפחתו לתחנת האוטובוס. כשעמדו השניים ליד תחנת האוטובוס במקום, פגעו בקשיש 2 רוכבי אופניים חשמליים, כתוצאה מהפגיעה הוא נפל, נחבל קשות ודם רב ניגר ממנו. שני הרוכבים נמלטו מהמקום והקשיש אושפז בבית החולים אסף הרופא, כשהוא סובל מפגיעה מוחית.

על פי הדיווח ב-ynet בני משפחתו של הקשיש שטורטרו מתחנת משטרה אחת לרעותה, הרגישו כי המשטרה לא עושה את מלאכתה באיתור הפוגעים, והחלו בחקירה עצמאית, בעוד יקירם מאושפז בבית החולים. הם עברו על מצלמות האבטחה ברחובות הסמוכים, ואף גילו שבקניון עצמו ישנה מצלמת אבטחה, הם יצרו קשר עם הנהלת הקניון וביקשו כי ההסרטה תישמר, רק במוצאי השבת, שבוע לאחר התאונה, טרחו במשטרת ישראל לאסוף את הסרטונים.

"עמדנו בתחנה כשהאופניים ושני הרוכבים הגיעו במהירות. הוא נפגע, נפל על הרצפה ומהמכה ירד לו דם. חשבנו שהוא מת. הרוכבים ראו ומיד ברחו" צוטט קרוב המשפחה שהיה עם הקשיש בעת האירוע, ולטענתו ולטענת עדת ראייה נוספת שני הפוגעים שוחחו בערבית. בתו של הקשיש הוסיפה ואמרה: "יום למחרת הגענו לעדות במשטרת רמלה, יחד עם עדי ראייה. חיכינו שעות עד שגבו מאיתנו את העדות. אחרי זה אמרו לנו שמעבירים את התיק לבוחני התנועה כי זאת תאונה. כשבדקנו אצל הבוחנים אמרו לנו שמחזירים לרמלה".

בני המשפחה תוקפים את התנהלות המשטרה, לטענתם המשטרה לא חשבה שהאירוע חשוב מספיק כדי לדווח עליו לציבור, רק לאחר שנקבע כי יש חשש לדריסה מכוונת, אולי על רקע לאומני עדכנה המשטרה את המשפחה כי הנושא בחקירה ושגם שב"כ מעורב. "זה לא מעניין אותם", טוענים משפחתו של הקשיש, בתו הוסיפה ותקפה: "אמרו לנו שגם שב"כ בתמונה מחשש שזה אירוע לאומני" לטענתם המשטרה אמרה להם כי: "אין לנו קצה חוט".

עורך הדין בן מעוז תקף בחריפות את התנהלות המשטרה וצוטט ב-ynet: "שוב נתפסת המשטרה במערומיה ובאוזלת ידה מול פשע חמור שלא זוכה לכל טיפול או התייחסות. במשך שבוע ימים העבירה משטרת ישראל את הטיפול בתיק מגורם אחד לאחר, לא פעלה לאיתור החשודים ולא צפתה במצלמות האבטחה שתיעדו את האירוע. בעוד הפוגעים מסתובבים חופשי באין מפריע, שוכב מרשי בין חיים למוות, מורדם ומונשם בבית החולים, ומשפחתו ברגעיה הקשים ביותר נותרה חסרת אונים נוכח התנהלותה הרשלנית של המשטרה. אני קורא למפכ"ל המשטרה ולכל הנוגעים בדבר לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותם ולא להרפות ידם עד אשר יובאו הפוגעים לדין ויפה שעה אחת קודם".

במטה לביטחון רמלה הוסיפו וחידדו: "מי שחשב שהשקט חזר לרחובות רמלה טועה ובגדול. המשטרה וראש העיר מנסים לצייר מציאות שקרית שמתפוצצת לנו בפנים שוב ושוב. אחרי שניסו לפוצץ מכונית ליד אשכול גנים, כעת ד' בן ה-70 נפצע אנוש ועולם כמנהגו נוהג. הגיע זמן שראש העיר יפסיק להתחבא וייתן תשובות. מי שהולך לישון בלילה עם רע"מ והמפלגות הערביות בקואליציה העירונית שלו, מתעורר בבוקר למראות קשים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לדיווח: "מדובר בתאונת דרכים שנסיבותיה מצויות בחקירה ואנו נמשיך לחקור את המקרה במקצועיות וביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".

רמלה פיגוע לאומני קשיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד