ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"אין לנתניהו לאן ללכת"

נסראללה התייצב מול מצלמה ודיבר על מצבו

לראשונה מאז נאום השיעולים שעורר גל שמועות בנוגע למצבו הבריאותי, התייצב היום נסראללה מול המצלמות ועדכן כי מצבו טוב. הוא הודה לתומכים שדאגו למצבו, והכריז שהמורדים מתימן רוצים להצטרף למערכה על ירושלים | על המצב הפוליטי בישראל: "אין לנתניהו לאן ללכת"

נסראללה התייצב מול מצלמה ודיבר על מצבו
נסראללה בנאום. "מצבי טוב" צילום: צילום מסך

מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, שייח' חסן נסראללה התייצב היום (שלישי) מול המצלמות לראשונה מאז אותו נאום שיעולים שהוביל לגל שמועות בנוגע למצבו הבריאותי. נסראללה אמר כי מצבו טוב, וכי הוא מקווה "להתפלל יחד בירושלים"

"לפני שאתחיל לדבר על האירוע, רציתי לפנות ולהודות לכל מי שאוהב אותי, ולכל מי שהשפיע עליו הנאום הקודם שלי", אמר נסראללה.

"הם הושפעו בגלל המצב הבריאותי שלי, והתבטאו ואמרו שהם עצובים אבל גם כמה הם אוהבים אותי. אני שמח ומתגאה באהבה הזו. הם חילקו לחם ומלח ופרסמו שירים והגיבו ברשתות החברתיות". נסראללה ציין כי הוא "מודה לכל מי שהביע דאגה. היו כאלה שאמרו שאני הולך למות, שצריך לחפש מחליף".

נסראללה הבהיר בנוגע למצבו הבריאותי: "אנשים שלחו לי דברים והתקשרו אליי, ואני מודה לכולם ומרגיע אותם בנוגע למצבי" הוא הוסיף "אני נשאר כאן ואנחנו נמשיך ביחד. אני עדיין מקווה שנתפלל יחד בירושלים".

בנאומו הוסיף נסראללה, כי "בחיזבאללה יצרו קשר עם מדינות שונות כדי ליצור משוואה חדשה בעניין ירושלים" וספציפית ציין שהמורדים החות'ים בתימן הודיעו שהם מוכנים להיות חלק "מהמשוואה האזורית שתשמור על ירושלים".

‏נסראללה אף התפנה לנתח את האירועים הפוליטיים בישראל: "טראמפ ישר אמר שזה זיוף בבחירות כשהוא הפסיד. ונתניהו גם קורא לממשלה שתושבע הזיוף הכי גדול בהיסטוריה של ישראל. אין לנתניהו לאן ללכת. הוא איים בנושא הגרעין. אולי יעשה מעשה טיפשי בזירה הפלסטינית, ובכך ישים את כל האומה הערבית בפני אתגרים חדשים".

רועי קייס כתב לענייני ערבים בכאן 11, מציין כי "חשוב לציין שנסראללה עדיין מכחכח בגרונו מדי פעם".

כזכור כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", ב-25 למאי נסראללה נאם נאום לתומכיו והתנצל שלא דיבר זמן מה. הוא טען שהוא סובל משיעולים חריפים ומתקשה לנאום. הטרוריסט המבוקש בעולם, נראה לא טוב אז, לשון המעטה. הנאום נישא לרגל יום השנה ליציאת צה"ל מלבנון.

חסן נסראללה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד