י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מנזקי הנגיף

גל עליות מחירים: מחירי הביצים צפויים להתייקר

הקורונה פגעה קשות בכל רחבי העולם, וכעת עם התאוששות המשק מורגשות עליות המחירים הרבות | לאחר מחירי הדלק ומוצרי המזון והחשמל השונים, הגיעו עליות המחירים גם למוצרי היסוד

גל עליות מחירים: מחירי הביצים צפויים להתייקר
ביצים צילום: בחדרי חרדים

לאחר שנת קורונה וגל עליות המחירים הרבים, מתפרסמת היום המוצר הבא שיתייקר לכם בקרוב. על פי הדיווחים מחירי הביצים צפויים להתייקר. תבנית XL במקום 12.4 תעלה 13.1, עלייה של 0.70 אגורות. תבנית L במקום 11.3 תעלה 12.05, עלייה של 1.20. תבנית M במקום 10.4 תעלה 11.15, עלייה של 0.75 אגורות.

עליה זו מגיע בצל עלייה נוספת במחיר הדלק בשבוע שעבר, אז התייקרו שוב מחירי הדלק ומחירו המרבי של ליטר בנזין 95 אוקטן בשירות עצמי נקבע על 6.13 שקלים.

מדובר בעלייה נוספת של 7 אגורות מהעלייה האחרונה, אף היא הייתה תוספת של 7 אגורות מהעלייה שלפניה שהתרחשה במוצ"ש של ליל פורים, אז היה המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 5.99 ש"ח לליטר.

אלו לא התחומים היחידים שסופגים עלייה, לאחר שנת קורונה ועלייה במחירי החשמל המשליכים ישירות על הייצור כמו גם העלייה במחירי הדלקים המשפיעים על עלויות השינוע, מורגשות עליות מחירים בתחומים רבים נוספים, המזון על שלל ענפיו, מוצרי החשמל, חומרי ניקוי, פלסטיק, נייר ועוד.

ביצים עליית מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד