י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שוחד מרמה והפרת אמונים

קריאה ליועמ"ש: "כתב אישום נגד לפיד ובנט" · צפו

ח"כ אבי מעוז קרא הערב ליועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום כנגד ראשי 'ימינה' ו'יש עתיד': "בחשד לשוחד מרמה והפרת אמונים" | לאחר מכן נימק: "היא קמה על שוחד של כס ראש הממשלה" | צפו בדבריו

קריאה ליועמ"ש: "כתב אישום נגד לפיד ובנט" · צפו
נפתלי בנט/יאיר לפיד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד הסעיפים האחרונים בהסכמים הקואליציוניים נחתמים בין המפלגות, הערב (שלישי) קרא יו"ר מפלגת 'נועם' וחבר הכנסת מטעם 'הציונות הדתית' אבי מעוז, ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להגיש כתב אישום נגד ראשי גוש השינוי.

"אני ממליץ ליועץ המשפטי לממשלה להורות על הגשת כתב אישום תקדימי", קרא מעוז בנאום במליאת הכנסת, "נוסף על כתבי האישום התקדימיים בתיקי 2000 ו-4000 בעניין ראש הממשלה, בחשד לשוחד, מרמה והפרת אמונים".

לאחר מכן הסביר: "האמת היא שמדובר בממשלת שוחד, מרמה, הפרת אמונים וצביעות. הממשלה המתהווה קמה על מירמה והפרת אמונים של בנט ושקד כלפי בוחריהם. היא קמה על שוחד של כס ראש הממשלה שניתן על ידי לפיד לבנט העומד בראש מפלגה עם שישה מנדטים".

"'מכירת' הממשלה המתהווה לציבור כממשלת אחדות היא הנדסת תודעה "מרכיבי הממשלה המתהווה, מנסים למכור אותה לציבור בעטיפה מכובסת של 'ממשלת אחדות, איחוי, ריפוי ושינוי'. זוהי כמובן הנדסת תודעה למהדרין", הוסיף.

ממשלת בנט לפיד ברית בנט לפיד אבי מעוז כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד