י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
למעלה מ-30 אלף השיבו

הסקר של עמית סגל: אתם מרוצים מהממשלה החדשה?

לרגל הממשלה שבפתח הפרשן עמית סגל העלה בחשבון הטלגרם שלו סקר ובדק מה הלך הרוח כלפי הממשלה החדשה. למעלה מ-30 אלף עוקבים השיבו לסקר כשהרוב המכריע ענו כי הם אנשי ימין ואינם מרוצים מהממשלה

הסקר של עמית סגל: אתם מרוצים מהממשלה החדשה?
צעירים מהציונות הדתית צילום: Gershon Elinson/Flash90

במערכת הפוליטית נערכים לחילופי משמרות אחרי יותר מעשור בו שלט בנימין נתניהו ללא עוררין בממשלת ישראל. בכדי להדיחו נדרשה לא מעט יצירתיות וכמה הפרות בוטות של הבטחות בחירות. בנט שנשבע שלא יעניק ללפיד ראשות ממשלה אפילו ברוטציה חתם הסכם קואליציוני כשותף למרצ ורע"מ, וגדעון סער סחב את ששת המנדטים שלו לאותה ממשלה.

בציבור הישראלי נחלקות הדעות, אך לא באופן שונה מהשנתיים האחרונות בהן הלכנו לארבע מערכות בחירות. מחנה מתנגדי נתניהו מברך על המהלך, אוהביו מברכים.

פרשן 'חדשות 12' עמית סגל לו חשבון טלגרם פופולרי במיוחד המונה למעלה ממאה אלף עוקבים, ערך סקר מיוחד כדי לבחון את דעת הציבור לגבי ממשלת השינוי שבפתח. כמובן שסקר זה אינו מייצג כסקר רגיל המשלב בתוכו כלים סטטיסטיים, אך ניתן ללמוד ממנו על הלך הרוח, כמו גם על עוקביו של סגל עצמו.

סגל העלה שאלה בתוספת ארבע תשובות לבחירה. "האם אתם מרוצים מהממשלה החדשה?". והתשובות האופציונליות: א. כן ואני מהימין. ב. לא ואני מהימין. ג. כן ואני מהשמאל מרכז. ד. לא ואני מהשמאל מרכז. 

להלן התוצאות עליהן השיבו למעלה מ-30 עוקבים: 55% מהמשיבים אמרו כי הם מהימין אך אינם מרוצים מהממשלה החדשה. 29% השיבו כי הן מהימין וכן מרוצים מהממשלה שבפתח. 12% השיבו כי הם מהמרכז שמאל ומרוצים מהממשלה. ו-4% בלבד השיבו שהם מהשמאל ולא מרוצים מהממשלה.

עמית סגל ממשלת השינוי סקר טלגרם ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד