כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
רוקמים ממשלה

ח"כית בלי ניסיון תמונה ליו"ר קואליציה; אלקין יגבה

ממשלת בנט ולפיד סוגרת קצוות לקראת ההשבעה ביום ראשון וממנה את ח"כ סילמן ליו"ר הקואליציה | הוועדה המסדרת של הכנסת תתכנס מחר לאשר את כינוס המיוחד המליאה המיוחד ביום ראשון לשם השבעת ממשלת בנט - לפיד

ח"כית בלי ניסיון תמונה ליו"ר קואליציה; אלקין יגבה
זאב אלקין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בממשלה המסתמנת ממשיכים להרכיב את הממשלה ולגבש את הקואליציה, כשהם ממנים את חברת הכנסת עידית סילמן, מס' 7 ב'ימינה' ליושבת ראש הקואליציה, אך זו תזכה לגיבוי של בעל ניסיון גדול.

תפקיד יושב ראש הקואליציה במיוחד בממשלה כזו שבה לא שותפים חברים מכל סיעות הבית היא מלאכה קשה, אך ראש הממשלה נפתלי בנט נותר בלי המון ברירות ומינה את חברת הכנסת עידית סילמן.

מכיוון שסילמן לא מחזיקה בניסיון לניהול קואליציה ובקושי כחברת כנסת מן המניין, היא תזכה לגיבוי מהמומחה בהחזקת קואליציות ח"כ זאב אלקין שיכהן כשר המקשר בין הממשלה לכנסת בנוסף לכהונתו כשר השיכון.

הערב (שלישי) נפגשו נפתלי בנט, ויאיר לפיד בביתו של גדעון סער, יחד עם זאב אלקין, שנענה לבקשה לכהן גם כשר המקשר בין הממשלה לכנסת.

בנט ולפיד מסרו לאחר הפגישה: "זו ממשלה צעירה ואנחנו זקוקים לנסיונו העצום ולחוכמתו של אלקין כדי להתמודד עם האתגרים הגדולים העומדים בפנינו ובראש ובראשונה העברת התקציב. הספינים השונים שפורסמו בשעות האחרונות בכלי התקשורת הם בעיקר מגוחכים".

בתוך כך נמסר הערב כי הוועדה המסדרת של הכנסת תתכנס מחר (רביעי) בשעה 9:30 לאשר את כינוס המיוחד של המליאה ביום ראשון להשבעת ממשלת בנט - לפיד בשעה 16:00.

עידית סילמן זאב אלקין יו''ר הקואליציה ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד