י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הצלחה בכל השנה

גאווה חרדית: הקמפוס היחיד שלא נסגר בתקופת הקורונה

קמפוס שטראוס בירושלים ממשיך במסורת של מצוינות עם מוסד לימודים איכותי ויוקרתי מחד, שלא מוותר על החרדיות בכלל מאידך • זה סוד ההצלחה

גאווה חרדית: הקמפוס היחיד שלא נסגר בתקופת הקורונה
קמפוס שטראוס צילום: יח"צ

לימודי תואר ראשון יכולים להיות סיוט או חוויה איכותית ומצמיחה. רבים ניגשים ללימודים לתואר ראשון מתוך רצון לשפר את יכולות הפרנסה שלהם ובחירת המקום הנכון ללימודים היא המשימה הראשונית והחשובה ביותר. "התחלתי תואר ראשון במקום לא חרדי, אבל מהר מאד הבנתי שזה לא בשבילי. אני צריך שיבינו אותי ויבינו את הצרכים שלי כדי שאעבור את המסע הזה לתואר", מספר דוד, אברך ירושלמי שביצע את המעבר והחל תואר ראשון בקמפוס שטראוס בחוג לעבודה סוציאלית.

'קמפוס שטראוס' הירושלמי הצליח ליצור את הנוסחה המנצחת, שמשלבת תואר איכותי יוקרתי ומוכר של המכללה האקדמית הדסה, אך באווירה חרדית ונעימה הנכונה הרבה יותר לסטודנטים החרדים. זה מתחיל מהמיקום שנמצא בלב השכונה החרדית – גאולה, ההנהלה ואנשי הצוות החרדים וכלה במנייני התפילה במסדרונות ובאווירה החרדית של הקמפוס.

בואו להיות חלק מההצלחה של קמפוס שטראוס<<<

בקמפוס שטראוס מבינים היטב את הצרכים של הסטודנט החרדי שמגיע פעמים רבות ללימודים כשהוא כבר בעל משפחה ועול כלכלי לא פשוט. בקמפוס פועלת תכנית מלגות לשכר הלימוד ואפילו מלגות קיום משמעותיות בחלק מהתכניות. "המלגה היא זו שלבסוף הפכה את הלימודים האלו למשהו שאני יכול לעשות בלי לפשוט את הרגל", אומר משה בוגר הקמפוס, "בקמפוס שטראוס הבינו מיד את הצורך של הסטודנטים ועזרו לי מהתחלה להשיג את המלגה וללמוד בראש שקט".

'קמפוס שטראוס' הינו המסגרת החרדית הראשונה הנותנת מענה אמיתי לסטודנט החרדי.
תכני הלימוד כמובן מותאמים באופן מלא לאורח החיים החרדי וחוסכים מהסטודנטים את חוסר הנוחות בלימודים במקומות שאינם מותאמים. הסטודנטים החרדים אינם זקוקים "שיבינו" אותם או יתחשבו בהם, בקמפוס שטראוס זו ברירת המחדל מההתחלה והתחושה הזו ברורה כבר מהיום הראשון של הסטודנטים בקמפוס.

ההבנה של צרכי הסטודנט החרדי עמוקה במיוחד בקמפוס שטראוס שיכול להתגאות בתואר "הקמפוס היחיד שלא נסגר בתקופת הקורונה". בכל מוסדות הלימוד האוניברסיטאיים פעלו בתקופת הקורונה באמצעות הזום דרך האינטרנט אך בקמפוס שטראוס הבינו שלסטודנטים רבים אין בכלל גישה לאינטרנט או למחשב. כדי לפתור את הבעיה, בקמפוס השאילו מחשבים לחלק מהסטודנטים וחלקם המשיכו להגיע לקמפוס תוך שמירה כמובן על כל כללי משרד הבריאות. בקמפוס הכינו עבור מקרים כאלה כיתה ריקה גם עבור סטודנט יחיד כדי שיוכל לצפות ולהאזין לשיעור.

רבים חוששים כאשר הם מתחילים או רוצים להתחיל תואר ראשון מפני המסע הארוך, בקמפוס שטראוס מבטיחים שלא תהיו לבד במסע הזה, לא רק בגלל החברים שתפגשו, אלא גם בגלל המעטפת המלאה שהקמפוס מעניק לסטודנטים החל מהנושא הכלכלי וכלה בכל סוגיה שעולה במהלך הדרך עד לתואר הנכסף.

מעל גיל 30? אל תפספס את ההזדמנות לתואר ראשון ומלגה

בימים אלו תלמידים מעל גיל 30 הזכאים להשתתף במסלול ב'קמפוס שטראוס', יצטרפו למכינה מקוצרת של ארבעה חודשים בלבד במקום שנה, ובמימון של 90%! העלות לתלמיד היא 500 ₪ בלבד לכל תקופת המכינה במקום 5,000 ₪. הבוגרים יקבלו תעודת מכינה של המכללה האקדמית הדסה, הנחשבת למכינה קדם אקדמית יוקרתית בגלל שיטת הלימוד ואיכות סגל המרצים. התעודה קבילה בכל המוסדות ללימודים גבוהים בארץ.
בקמפוס ניתן ללמוד תואר ראשון בניהול או בעבודה סוציאלית, תחומים עם דרישה גדולה במיוחד בימים אלו ובוגרי המסלולים מבוקשים במיוחד בשוק העבודה.
מרכז הכוון וייעוץ תעסוקתי בקמפוס מעניק ליווי לסטודנטים ולבוגרים עד למציאת עבודה, שלב ההשמה מתחיל תוך כדי תקופת הלימודים. החל משנה א’ המרכז מסייע בהשמת סטודנטים במשרות כדי שיוכלו להתפרנס כבר במהלך הלימודים.

עדיין לא מאוחר
לפני שיסגרו הרשימות. אם אתה מעל גיל 30, נותרו מקומות אחרונים למחזור הקרוב של מכינת 30+, אל תפספס את ההזדמנות להרוויח 4,500 ₪. בימים אלו הזכאים עדיין יכולים לקבל את מלגת ה-90% ולהצטרף אל מסלול הלימודים בדרך אל תואר מבוקש בלי לשבור קופות חיסכון ומבלי לוותר על הערכים והאווירה החרדית.

רוצה לשמוע עוד פרטים ?חייג עכשיו - 072-395-2205

או כאן: בואו להיות חלק מההצלחה של קמפוס שטראוס<<<

קמפוס חרדי אקדמיה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד