כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

חברת הביטוח הראל משיקה: פוליסה מקיפה לרוכבי אופניים

"למדווש +", פוליסה מקיפה הכוללת כיסוי לרוכב ולאופניים ומותאמת לצרכיו של הרוכב ומשפחתו • הפוליסה מותאמת לצרכיו של הרוכב ומשלבת כיסוי לתאונות, הרחבת הכיסוי בחו"ל, ופיצוי מוגדל לרוכב בגין תאונה בעת הרכיבה

חברת הביטוח הראל משיקה: פוליסה מקיפה לרוכבי אופניים
יצחק לב ארי מהיר חימה

הראל חברה לביטוח משדרגת את פוליסת הביטוח "למדווש" ומשיקה את "למדווש +" - פוליסה מקיפה הכוללת כיסוי לרוכב ולאופניים ומותאמת לצרכיו של הרוכב ומשפחתו.

פוליסת "למדווש +" מעניקה כיסוי לאופניים: כיסוי למקרה גניבה כולל גניבת חלקים מהאופניים, כיסוי למקרה נזק תאונתי או נזק מוחלט (טוטלוס) ואחריות לנזקים שנגרמים כלפי צד שלישי. לראשונה בישראל, הפוליסה מעניקה כיסויים לרוכב המותאמים לצרכי הרכיבה הייחודיים כגון כיסוי בעת רכיבה תחרותית (שאין שכר בצידה) ואפשרות להרחבת הכיסוי לרכיבה בחו"ל.

במטרה להקנות לרוכב ולמשפחתו הגנה ותחושת ביטחון בעת כל פעילות ספורטיבית ובכל מסגרת, מעניקה הפוליסה הגנה בגין פגיעות גופניות שונות לרוכב ולכל בני המשפחה ואף לתאונות שאינן מתרחשות בהכרח בעת הרכיבה. הכיסוי כולל פיצוי במקרה שברים וכוויות, נכות מתאונה, מוות מתאונה, אישפוז, מצב סיעודי כתוצאה מתאונה. במקרה ביטוח כתוצאה מתאונת אופניים יקבל הרוכב פיצוי מוגדל בשיעור של 25% לכיסויי נכות מתאונה ומוות מתאונה. לקוחות אשר ירכשו את הפוליסה המשולבת ייהנו מהנחה של עד 20% בתעריף ביטוח הרכוש של "למדווש" עד סוף חודש אוקטובר.

אמיל וינשל, משנה בכיר למנכ"ל הראל ביטוח ומנהל חטיבת עסקי ביטוח: "למדווש+" משקפת את החדשנות התמידית המאפיינת את החברה ואת המאמצים שמוקדשים לפיתוח מוצרים העונים לצרכים של ציבור לקוחותינו. הפוליסה פותחה בהתאם לאסטרטגיה של הראל, להרכבת סל מוצרים עדכני ורחב שיעניק מבחר פתרונות ביטוחיים לצרכיהם הייחודיים והכוללים של פלחי אוכלוסיה נבחרים ובהם ציבור רוכבי האופניים. וינשל ציין כי "לביטוח זה ישנה חשיבות, לצערנו, עקב העובדה שמספר התאונות בהם מעורבים רוכבי אופניים עלה בשנים האחרונות וממשיך לעלות בצורה משמעותית. יתרה מכך, מספר הנפגעים בשנה בעת רכיבה עובר את מספר הנפגעים בתאונות אופנוע וממשיך לעלות בצורה משמעותית עם השנים".

"למדווש +" מעניקה הגנה לאופניים ברמות שווי שונות ומאפשרת ללקוח לבחור את רמת הכיסוי בהתאם לצרכיו ולצרכי משפחתו באופן מדורג. הפוליסה מעניקה פיצוי עבור הרכוש על פי שוויו ומאפשרת בחירת הפיצוי לתאונות גופניות לפי רמות כיסוי שונות.

פרטים נוספים על פוליסת "למדווש+" ניתן לקבל באמצעות סוכני הביטוח של הראל או בטלפון 2735*
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד