י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"נשמעו פיצוצים"

סוריה טוענת: "תקיפה ישראלית מכיוון לבנון"

תושבים רבים באזור חומס ודמשק דיווחו על שמיעת פיצוצים עזים בתקיפת שורת יעדים מדרום לדמשק | כלי התקשורת במדינה מדווחים כי מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו מטרות איראניות במדינה

סוריה טוענת: "תקיפה ישראלית מכיוון לבנון"
תקיפה ישראלית, אילוסטרציה צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

כלי תקשורת רשמיים דיווחו אמש (שלישי), מעט לפני חצות, כי ישראל באמצעות מטוסי חיל האוויר תקפה שורת יעדים מדרום לדמשק. לפי הדיווחים במדינה, מערכות ההגנה האוויריות הופעלו בעקבות התקיפה ויירטו חלק מהטילים.

התקיפה, כך דווח, בוצעה מכיוון שמי לבנון ויועדה ככל הנראה לעבר מטרות של מיליציות הפועלות בשירות איראן. זמן קצר קודם לכן דיווחו כלי תקשורת בלבנון על תנועה ערה של כלי טייס בשמי המדינה.

תושבים רבים באזור חומס והבירה דמשק, דיווחו על שמיעת פיצוצים עזים ועל הבזקי אור אחרי התקיפות. הטלוויזיה הסורית מסרה כי נגרם נזק בלבד וכי לא היו נפגעים בתקיפות.

בשנים האחרונות נהגה ישראל, לפי דיווחים זרים, לבצע תקיפות נגד משלוחי נשק שנחתו בשדה התעופה בדמשק. במערב מעריכים כל חלק ניכר מהמשלוחים מגיעים לידי ארגון חיזבאללה.

התקיפה מגיעה ברקע חילופי השלטון שצפויים להתרחש בישראל בשבוע הבא. גם בימים אלו נחושים בישראל להמשיך ולבלום את ההתבססות האיראנית בסוריה.

סוריה ישראל איראן תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד