י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שר הטכנולגיה התפעל: המיומנות שלכם מדהימה

השר דניאל הרשקוביץ' ערך סיור במוקד הארצי של "איחוד הצלה" בירושלים, והתרשם מהטכנולוגיה מצילת החיים שפותחה בעלות של למעלה ממיליון דולר

השר עם ראשי הארגון
השר עם ראשי הארגון

שר המדע והטכנולוגיה, פרופ' הרב דניאל הרשקוביץ', הגיע לביקור במשרדי ובמוקד הארצי של "איחוד הצלה - הארגון ההתנדבותי הגדול בישראל להצלת חיים. אל השר התלוותה צמרת משרדו.

במהלך הביקור סקרו ראשי הארגון בפני השר את פעילות הארגון המונה כיום למעלה מ-1,500 מתנדבים בכל רחבי הארץ.

השר עמד מקרוב על אופי פעילות המתנדבים ברחבי הארץ, על יציאתם לטיפול בחולים ובפצועים ועל אופי הבקרה הנעשית ע"י המוקד באמצעות תוכנת ה"לייפקומפס" – תוכנה ייחודית אשר פותחה על ידי קרן 'ישראלייף' עבור ארגון 'איחוד הצלה' בעלות של למעלה ממיליון דולר.

השר אמר לראשי הארגון: "הנכם עושים עבודה נפלאה וחשובה ביותר. זו הפעם הראשונה שאני פוגש מקרוב בארגון התנדבותי שלכם שמפעיל 1,500 מתנדבים ונחשף לרמה הטכנולוגית הקיימת ברשותכם, עם פונקציות כה רבות המאפשרות להגיע במהירות רבה מאוד ובדקות הראשונות, שכידוע הן קריטיות מאוד לגבי סיכויי ההצלה של החולה או הנפגע".

יו"ר 'איחוד הצלה' זאב קשש, פירט על ההתפתחות הנרחבת בה נמצא "איחוד הצלה", הכוללת הוספת מאות מתנדבים מכל רחבי הארץ: "נגדיל את מעגל מצילי החיים, הן בכוח אדם איכותי כשהדגש המרכזי עליו מתמקדים היום בארגון הוא הוספת אנשי רפואה בכירים היכולים להעניק מהכשרתם סיוע רב למערך הצלה ובמקביל ממשיכים להשקיע רבות בהוספת אופנועים ורכישת ציוד רפואי חדיש עבור המתנדבים וכן עריכת פרויקטים רבים למען הקהילה".

במהלך הביקור סיפר יו"ר קרן ישראלייף, אלי ביר, לשר, כי בימים אלו בודקים בארגון מספר פיתוחים חדשים בתחום הטכנולוגיה שביכולתם לסייע רבות למערך החירום וההצלה בישראל.

בסיום הביקור אמר השר הרשקוביץ' לראשי "איחוד הצלה": "כבוד הוא לנו לסייע ולעמוד לימינם של כל מתנדבי החירום וההצלה בארץ, העושים מלאכת קודש להצלת חיי אדם, במסירות ובמקצועיות והנכם ראויים לכל ההערכה והסיוע של כל אזרח במדינת ישראל, וכל מי ששותף בתמיכה וסיוע ל"איחוד הצלה" כאילו הציל עולם מלא".







תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד