י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
סיטואציה לא פשוטה

יועצו הקרוב של רה"מ: "נתניהו נלחם עד הרגע האחרון"

לקראת השבעת ממשלת השינוי בתחילת שבוע הבא, היועץ של ראש הממשלה טופז לוק טוען כי נתניהו נלחם עד הרגע האחרון, למרות שהוא ככל הנראה יאלץ להיפרד מתפקידו: "זו לא סיטואציה פשוטה, אבל הוא ממשיך לעבוד כרגיל" | בנוסף תקף את בנט: "לא בא ממקום טוב למשא ומתן"

יועצו הקרוב של רה"מ: "נתניהו נלחם עד הרגע האחרון"
טופז לוק מאחורי נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הלחץ הכבד מימין על חברי 'ימינה', הבוקר (רביעי) טופז לוק, היועץ במדיה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, טוען כי האחרון לא מוותר, ועד ישנה תקווה שממשלת השינוי לא תקום.

"נתניהו לא מוותר עד הרגע האחרון, אני עדיין מאמין שמישהו מהם יקשיב לציבור", אמר טופז בראיון ל'גלי ישראל'. "זו לא סיטואציה פשוטה, אבל ראש הממשלה ממשיך כרגיל לעבוד, הוא אומר: 'אני נלחם עד הרגע האחרון'".

"גם בבחירות האלה יש רוב לימין. אם סער לא היה מונע ממניע אישי - הייתה כאן ממשלת ימין. בנט לא בא ממקום טוב למשא ומתן, הוא בא לייצר מסך עשן", תקף.

לוק הוסיף: "ליברמן לא היה מגיע תמורת שום דבר לגוש הימין. ליברמן זה גוש ליברמן. השנאה שלו העבירה אותו על דעתו. אני קורא למי ששומע אותנו - הסיכוי לא גבוה, אבל אל יפול רוחכם, יש סיכוי כלשהו לבטל את הדבר הזה".

"המילה עריקים מיותרת, זה ערכיים. זה מאכזב שהם הופכים את ישראל לתכנית ריאלטי, הם לא שמים לב מה הציבור אומר להם. אם בנט היה פוסל מלכתחילה את השמאל - גדעון סער היה מגיע", סיכם.

ביבי נתניהו טופז לוק מחנה השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד