י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בכיר בליכוד תוקף

סמוטריץ' הרס לימין? "אם הוא לא היה עובר - הייתה קמה ממשלה"

רגע לפני השבעת ממשלת השינוי בתחילת שבוע הבא, בכיר ב'ליכוד' דוד ביטן מפנה אצבע מאשימה ליו"ר 'הציונות הדתית', וטוען כי אם הוא לא היה עובר, נתניהו היה יכול להקים קואליציה: "טעויות נעשו, הפסדנו את השלטון" | וגם: מה הציע לחה"כ איילת שקד בברכתו של רה"מ נתניהו

סמוטריץ' הרס לימין? "אם הוא לא היה עובר - הייתה קמה ממשלה"
בנימין נתניהו/בצלאל סמוטריץ' צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

משחק האשמות בימין? בעוד בגוש השינוי מתוכננים לקראת השבעת הממשלה, היום (רביעי) בכיר ב'ליכוד' טוען כי התמיכה בסמוטריץ' הייתה טעות, ואם לא היה עובר - נתניהו היה יכול להרכיב קואליצייה.

‏"טעויות נעשו, הפסדנו את השלטון", ביקר חבר הכנסת דוד ביטן את נתניהו בראיון ל'103fm', ותקף את יו"ר 'הציונות הדתית' ותמיכת 'הליכוד' בו: "טעות אחת קשורה לסמוטריץ'".

"תמיכה של רה"מ בו גרמה לנו לאיבוד מנדטים בליכוד, שהיום חסרים לנו במכלול של הדברים... אם הוא לא היה עובר היינו יכולים להקים ממשלה", הוסיף.

בנוסף חשף כי הציע לבכירת 'ימינה' איילת שקד להצטרף למפלגתו, באישורו של נתניהו: "אני הצעתי לה בעצמי אמרתי לה שתבוא לליכוד, היא לא רצתה... אף אחד לא ייתן לה סיעה משלה. שרת החוץ? זה ברור. בברכתו של רה"מ. בוודאי".

‏"אנחנו כנראה נהיה באופוזיציה ונחזור מהר מאוד. בינתיים עדיין עושים מאמצים, מנסים להעביר מנדט או שניים. השריונים זה מתן אופציה לראש הממשלה יחד עם ישראל כ"ץ עם חכים קיימים שהיום משרתים בכנסת שירצו לעבור", סיכם.

יצויין כי טענתו של ביטן כלפי סמוטריץ', מצטרפת לדעתו של יו"ר 'יהדות התורה' משה גפני, שגם הוא טוען בתוקף כי אם יו"ר 'הציונות הדתית' לא היה עובר או לא מתנגד לעבאס, הייתה קמה ממשלת ימין.

בצלאל סמוטריץ ביבי נתניהו דוד ביטן איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד