כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עם היד על הדופק

הוועדה אישרה: השבעת הממשלה בראשון אחה"צ

הוועדה המסדרת בכנסת אישרה את סדרי הדיון לקיום השבעת הממשלה ה-36 ביום ראשון אחר הצהריים | במידה והכל יילך כשורה, יהיה זה נאומו הראשון של נתניהו כיו"ר האופוזיציה אחרי 12 שנות כהונה

הוועדה אישרה: השבעת הממשלה בראשון אחה"צ
מליאת הכנסת צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL

הוועדה המסדרת אישרה בשעה האחרונה את סדרי הדיון לקיום השבעת הכנסת ביום ראשון בשעה 16:00 עם סדרי דיון שיאפשרו לקיים את דיון ההשבעה עם נאומים של כל חברי הכנסת מסיעות הכנסת.

ההשבעה תחל בשעה 16:00 עם הצגת ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד, שיעלו לנאום ולהציג את הממשלה, הצגת קווי היסוד, חלוקת התפקידים בין השרים ומועד הרוטציות.

לאחר מכן יחל דיון בו ינאמו כל חברי הכנסת, לכל סיעה יינתן 9 דקות לנאום שיחולק בין חברי הכנסת, ואז סיכום של ראש הממשלה ל-15 דקות ותגובה ונאום ראשון של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו.

בתום הדיון יצביעו על הקמת הממשלה, שנדרש רוב כדי לאשר את הממשלה, שבממשלת השינוי מחזיקים את נשימתם להצבעה הזאת בעיקר מהעבר אז הגיעו להשבעה שלא יצאה אל הפועל בעקבות היעדרות של 2 חברי הכנסת למה שמוכר כ'תרגיל המסריח'.

בתום ההצעה, ובאם יאושר ברוב מכריע, ראש הממשלה נפתלי בנט וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד יעלו להישבע אמונים ולאחר מכן גם השרים הנכנסים.

השבעת ממשלה נפתלי בנט יאיר לפיד ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד