י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הזעם על הפרשן

שר הביטחון נגד גלצ: "אין מקום להפעלתה"

שר הביטחון בני גנץ נשאל במהלך דחיון במליאה על עתידה של תחנת הרדיו המיתולוגית של צה"ל ואמר כי מיד אחר הבחירות יפעל לסגירתה "היא כבר לא ממלכתית" | צפו

שר הביטחון נגד גלצ: "אין מקום להפעלתה"
גנץ במליאה צילום: נעם מושקוביץ דוברות הכנסת

במהלך דיון במליאה נשאל שר הביטחון בני גנץ, לגבי המשך פעילות תחנת הרדיו הצבאית גלצ, ואמר כי היא כבר אינה רדיו ממלכתית ולכן אין מקום להמשך הפעלתה כתחנת רדיו צבאית.

השר גנץ אמר: "אני סבור שאין מקום להעסקת חיילים בתוכניות שמהותן פוליטיות וזה לא משנה אם זה תוקף אותי או אם זה בעדי. אני חושב שחיילי צה"ל צריכים להיות מרוחקים מכל עיסוק פוליטי שהוא, והתחנה ראוי לה שתהיה ממלכתית והיא מזמן הפסיקה להיות כזאת, מטבעה של תקשורת שכמובן עוסקת בנושאים אקטואליים ופוליטיים".

"לכן", אמר השר גנץ, "ביקשתי ועדה שתפעל לראות מה אנחנו עושים עם גלי צה״ל", והבהיר כי ישוב לבדוק את זה ולפעול לסגירתה, "מאחר והיינו בתקופת בחירות אז הייתה ההחלטה של היועמ״ש שהנושא הזה לא יכול להיות מבורר ומושלם במהלך תקופת הבחירות, ואני מקווה שאם הקמת הממשלה אני אוכל לחזור ולטפל בנושא הזה".

גנץ שמיועד לכהן כשר הביטחון גם בממשלה הבאה הטיח ביקורת כמה פעמים שהייתה מכוונת לפרשן יעקב ברדוגו, והחל לפעול לסגירתה, "אני חושב שאין מקום להפעלת גלי צה"ל במתכונתה הנוכחית", אמר.

גלצ בני גנץ יעקב ברדוגו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד