ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
חילופי גברי בבאיאן

מדוע הרשלר עזב אחרי 14 שנים ומי המחליף?

חבר הנהלת העיר בביתר עילית יצחק מאיר ברים מונה לחבר מועצת העיר ויו"ר ועדת תכנון ובניה. הוא מחליף בתפקיד את חבר מועצת העיר בנימין הרשלר, שפרש בשל עיסוקיו הרבים כמנכ"ל מוסדות באיאן, וביקש להעביר את התפקיד לעוזרו ונאמנו ברים

מדוע הרשלר עזב אחרי 14 שנים ומי המחליף?
ביתר עילית צילום: אלי סגל

חבר הנהלת העיר בביתר עילית יצחק מאיר ברים מונה לחבר מועצת העיר ויו"ר ועדת תכנון ובניה.

ברים מחליף את חבר מועצת העיר בנימין הרשלר, שבשל עיסוקיו הרבים כמנכ"ל מוסדות באיאן ביקש לסיים את תפקידו, ולהעביר את התפקיד לעוזרו ונאמנו, יצחק מאיר ברים.

גורם המקורב לצמד הרשלר-ברים אמר ל'בחדרי חרדים' כי "בשונה ממקרים אחרים וחילופי תפקידים שבדרך כלל מעורב בזה הרבה דם רע ומאבקים שקטים – במקרה הנוכחי מדובר בשני חברים טובים אשר פעלו ביחד והרימו פרויקטים משותפים מתחת ומעל לרדאר התקשורתי. הרשלר החליט לפתח את מוסדות חסידות באיאן ולכן העביר את השרביט".

עיריית ביתר עילית מסרה: "רה"ע מאיר רובינשטיין וחברי הנהלת העיר מברכים את ה"ה יצחק מאיר ברים הי"ו לרגל מינויו לחבר מועצת העיר ויו"ר ועדת תכנון ובניה".

הרב ברים יחליף את חבר מועצת העיר ה"ה בנימין הרשלר הי"ו, שבשל עיסוקיו הרבים כמנכ"ל מוסדות באיאן ביקש לסיים את תפקידו, ולהעביר את התפקיד לעוזרו ונאמנו, ה"ה י"מ ברים".

ר"ע ביתר עילית מאיר רובינשטיין מסר: "מודה לידידי ושותפי לעשייה הציבורית, הרב הרשלר, על שנים רבות של פעילות מבורכת למען תושבי עירנו ולמען מוסדות החינוך בעירנו. בטוחני כי הרב הרשלר ימשיך לפעול לטובת תושבי עירנו ולסייע לכלל ולפרט", דברי רובינשטיין.

ביתר עילית חבר מועצה באיאן מוסדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד