ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
החקירה נמשכת

הסטירה לנשיא מקרון: זה מה שנמצא בחיפוש אצל החשוד

על אחד משני החשודים שנעצרו אמש לאחר שאחד מהם סטר לנשיא מקרון בעת ביקורו בדרום המדינה נמצא ספרו של היטלר לצד כלי נשק היסטוריים. החקירה עדיין נמשכת

הסטירה לנשיא מקרון: זה מה שנמצא בחיפוש אצל החשוד
מקרון חוטף סטירה צילום: צילום מסך

שני גברים נעצרו אמש (שלישי) לאחר שאחד מהם נתן סטירה לנשיא צרפת עמנואל מקרון במהלך ביקור בבית ספר למלונאות בדרום צרפת, אצל אחד מהם נמצא ספרו של היטלר 'מיין קאמפף'.

על פי הדיווח באתר CNEWS rt הצרפתי, לאחר חיפוש בבתיהם של שני העצורים בפרשת הסטירה לנשיא צרפת, נמצאו אצל אחד מהם כלי נשק וספר 'מיין קאמפף' שכתב היטלר ימ"ש, עדיין לא ידוע אם כלי הנשק היו תקינים או מושבתים.

עוד דווח, כי השניים שנעצרו לא היו מוכרים לשירותי הביון. על פי החקירה שעדיין נמשכת. מתמונת החקירה עולה כי השניים שיחזרו אירועים היסטוריים  שהתרחשו בימי הביניים, וקיבלו השראה ממקרה בו הותקף מושל באותם ימים.

כזכור נשיא צרפת, עמנואל מקרון, ביקר אתמול בדרום צרפת במתחם מיוחד של אוכל, וסעד ארוחת צהריים עם אנשי מקצוע בתחום הקייטרינג, במהלך הביקור אחד המשתתפים סטר לו בפתאומיות. שניים נעצרו בעקבות האירוע יוצא הדופן שהתרחש כאשר מקרון עזב את בית הספר למלונאות, ויצא לפגוש אנשים שהתאספו מאחורי המחסומים. שם תפס אדם את זרועו וסטר לו.

גבר שעטה מסכה אחז בזרועו הימנית של הנשיא ואז סטר לו. מקרון זז אחורה וסוכנים של שירות הביטחון הצרפתי התנפלו על האיש. הוא הורד לקרקע במהירות, ושני גברים נעצרו בחשד למעורבות בתקרית.

האירוע התרחש בעת שמקרון הגיע לשוחח עם עובדי תעשיית התיירות והמזון בצרפת עם ההיחלצות ממגפת הקורונה, וכדי לראות איך להחזיר את התיירות למסלול.

עמנואל מקרון צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד