ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

מבצע ענק בבאדג'ט לחג הסוכות: 4 ימים במתנה

במסגרת המבצע, באדג'ט מציעה לקראת חג הסוכות חבילת שכירות מיוחדת לכל ימי החג, כאשר הלקוח משלם על 5 ימי השכרה ומקבל 4 ימים במתנה • בנוסף, החברה מציעה מבצעי שידרוג נוספים, במחירים אטרקטיביים

מבצע ענק בבאדג'ט לחג הסוכות: 4 ימים במתנה

חברת באדג'ט הכריזה בימים אלו על מבצע ענק של השכרת רכבים לחג הסוכות. במסגרת המבצע, באדג'ט מציעה חבילת שכירות מיוחדת לכל ימי החג, כאשר הלקוח משלם על 5 ימי השכרה ומקבל 4 ימים במתנה (תשלום יומי עבור ביטוח בלבד!), שיאפשרו לציבור הלקוחות לנסוע ולהנות בנוחות בימי החג והמועד. בנוסף, החברה מציעה מבצעי שידרוג נוספים במחירים אטרקטיביים.

דניאלה קדוש, סמנכ"לית השיווק של חברת באדג'ט השכרת רכב: "באדג'ט נערכה לתקופת חגי תשרי עם צי חדש של 800 כלי רכב חדשים. הערכות זו מאפשרת לנו להציע ללקוחות מבצע אטרקטיבי מאד של 4 ימים במתנה שיאפשר להם להחזיק רכב בנוחות מירבית, לאורך כל ימי החג".

באדג'ט נחשבת לחברה המובילה בשוק החרדי בתחום השכרות הרכב בזכות פריסת סוכנים גדולה, שירות טוב ומדיניות מחירים אטרקטיבית במיוחד. חברת באדג'ט, היא החברה ה-3 בגודלה בעולם בתחום השכרת הרכב והיא פעילה ב-120 מדינות על פני הגלובוס. בישראל, החברה מפעילה 18 סניפים בפריסה ארצית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד