י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יתמנה לשר בראשון

מפקד גל"צ לשעבר: "התחנה נעשתה כלי פוליטי קיצוני"

ד"ר נחמן שי, שצפוי להתמנות בראשון לשר בממשלת בנט-לפיד, ששימש בעבר מפקד 'גלי צה"ל', העביר ביקורת על תפקוד התחנה כיום: "קרו בה דברים רעים בשנים האחרונות, היא סטתה מהמעמד הממלכתי" | בנוסף התייחס לתחנה בעבר: "אף אחד לא טען שהיא פוליטית"

מפקד גל"צ לשעבר: "התחנה נעשתה כלי פוליטי קיצוני"
הדס פרוש, פלאש 90

לאחר ששר הביטחון בני גנץ אמר היום (רביעי) במליאת הכנסת כי אין מקום להמשיך ולהפעיל את תחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל, ח"כ לשעבר נחמן שי, מפקד התחנה לשעבר ושר התפוצות הבא בממשלת השינוי מטעם מפלגת 'העבודה', העביר ביקורת על גל"צ.

"ליבי נשבר כשאני חושב על גלי צה"ל, כי התחנה הזו יקרה לי והשקעתי בה שנים", אמר בראיון לרדיו '103fm'. "קרו בה דברים רעים בשנים האחרונות. היא סטתה מהמעמד הממלכתי ונעשתה כלי פוליטי קיצוני".

"גם בעידן שזו מותר לשדרים להיות בעלי דעה עצמאית ואפילו להביע אותה בשידור, שזה כבר עידן חדש ואני מקבל את זה, אבל מה שקרה בגלי צה"ל הוא ממש שיבוש של המציאות", הוסיף.

על הטענה כי סוגרים את גל"צ בגלל השדרן יעקב ברדוגו, המזוהה כתומך נתניהו, אמר שי: "אני לא חושב שזה הרקע, זה לא רק נוגע לשדר אחד. העניין הוא הנטייה המובהקת של התחנה לכיוון פוליטי".

לדבריו, "כשאני הייתי בתחנה ואחריי מפקדים אחרים, אף אחד לא טען שהתחנה היא פוליטית. מה שקרה בשנים האחרונות זה נשבר לחתיכות פוליטיות. אני לא נגד שדרים בעלי דעות כאלה או דעות אחרות, אבל התחנה זה כבר כיוון.. זה הרבה יותר משדר", סיכם.

נחמן שי בני גנץ גלי צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד