י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הולך עד הסוף

בשיחה סגורה: ליברמן התייחס לצירוף חרדים

יו"ר ישראל ביתנו התייחס בשיחה סגורה לאפשרות של צירוף החרדים לקואליציה ודחה זאת על הסף. ליברמן כבר החל בתכנון צעדים אנטי-חרדיים כמו מתווה הכותל וועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון. הוא אף ביקש מאגף התקציבים באוצר לקבל פירוט מדויק של כל הכספים המועברים למוסדות

בשיחה סגורה: ליברמן התייחס לצירוף חרדים
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הבעיה המרכזית של החרדים בממשלת השינוי שתושבע בשבוע הבא היא העובדה שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן לקח לידיו את משרד האוצר וכן את ועדת הכספים וכך דרך הברז הראשי של הכסף בישראל הוא יכה בחרדים.

כעת נראה שלא רק בפן כלכלי, ליברמן אינו מתכוון לוותר גם על נושאי דת ומדינה והערב (רביעי) מדווחת דפנה ליאל ב'חדשות 12' שליברמן אמר בשיחה סגורה לחברי סיעתו שידרוש מלפיד ובנט להעלות כבר בישיבת הממשלה הראשונה את אישור מתווה הכותל והקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון הר מירון.

ליברמן גם התייחס באותה שיחה סגורה לאופציה של צירוף החרדים לקואליציה החדשה ושלל זאת מכל וכל: "אין היתכנות לצירוף החרדים לממשלה", כך ליברמן בשיחה סגורה. "כל מי שטוען שניתן לצרף לממשלה הזו את החרדים אינו אלא משלה את עצמו ואחרים", ציין יו"ר ישראל ביתנו.

בכלכליסט פורסם היום על צעדים נוספים אנטי-חרדיים נוספים בהם נוקט כעת ליברמן, לפי הדיווח יו"ר ישראל ביתנו כבר ביקש מאגף התקציבים באוצר לקבל פירוט מדויק של כל הכספים המועברים למוסדות, כאלו שהועברו בשנים האחרונות בעיקר למוסדות ועמותות של המגזר החרדי.

אביגדור ליברמן מתווה הכותל ועדת חקירה ממלכתית ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד