י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"ניר הדאג', אל שקדאווי"

קמפיין חדש: ישובים בדואים על שמות הח"כים הימניים · צפו

בעקבות העברת הרשות להסדרת היישובים הבדואים ל'יש עתיד', תנועת 'רגבים' בקמפיין לחץ על חברי הכנסת הימניים בגוש השינוי, שבו הם מבקשים שידרשו את העברת הרשות לידיהם: "מכירת הנגב תירשם על שמכם" | כדי להמחיש את האסון, שקורה לטענתם, הם קראו לישובים בדואים על שמות הח"כים · צפו

קמפיין חדש: ישובים בדואים על שמות הח"כים הימניים · צפו
קמפיין רגבים צילום: מתוך הסרטון

לקראת השבעת ממשלת השינוי בתחילת השבוע הבא, היום (רביעי) תנועת 'רגבים' הפיצה קמפיין חדש, שבו היא קוראת לחברי 'ימינה' ו'תקווה חדשה' "להציל את הנגב", כך לטענתם.

בין הקריאות היא לקחת לידיהם את הרשות להסדרת הבדואים, אשר היא אחראית על מדיניות התכנון, האכיפה וההסדרה בנגב שהייתה אמורה להיות תחת בכירת 'ימינה' איילת שקד במשרד הפנים, אך הועברה לאחריותה של מפלגת 'יש עתיד'.

בנוסף, 'רע"מ' קיבלה לידה את ראשות וועדת הפנים, שאחראית על כל היבטי החקיקה הרלוונטיים לשמירת אדמות המדינה, ואישור להלבנת שלושה יישובים באופן מיידי.

בעקבות כך, תנועת 'רגבים' יוצאת בקמפיין אחרון שבו היא קוראת לחברי הכנסת הימניים בגוש השינוי, לקחת שליטה על הנגב: "הלבנה סיטונאית של הכפרים הלא חוקיים היא הבעיה. לא הפתרון. אל תתנו למהלך הזה, להיות חתום על שמכם!".

כדי להמחיש זאת, התנועה הפיצה סרטון בו היא מראה יישובים בדואים, שנקראים על שמות חברי 'ימינה' ו'תקווה חדשה': אבו אלקין, ניר הדאג', אל שקדאווי, ביר יועז ועוד.

תנועת רגבים בדואים מפלגת תקווה חדשה ממשלת השינוי מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד