י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"יש לי הצעות בטוחות"

הח"כית מ'ימינה' חושפת: זה מה שהליכוד הציע לי

לאחר שהודיעה כי תצביע בעד ממשלת השינוי, חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה' חשפה את ההצעות שקיבלה מ'הליכוד', בתמורה לעריקה: "הציעו לי להיות שרת הבריאות ולקבל שיריון בליכוד לעשר שנים" | בנוסף סיפרה על האיומים: "אדם לחש לי שהוא מאחל שישחטו אותי"

הח"כית מ'ימינה' חושפת: זה מה שהליכוד הציע לי
כסאות של ח"כים במליאת הכנסת. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד במפלגתו של בנימין נתניהו מתחילים לתרגל אופוזיציה, מתפרסם חלק מהראיון שהעניקה חברת הכנסת עידית סילמן מ'ימינה', שיפורסם ביום שישי ובו היא חושפת את ההצעות שקיבלה מ'הליכוד' בתמורה להתנגדות הממשלה.

"יש לי הצעות בטוחות", אמרה סילמן ל'ישראל היום', וחשפה את ההצעות שקיבלה בתמורה לעריקה ממפלגתה, "הציעו לי להיות שרת הבריאות ולקבל שיריון בליכוד לעשר שנים. אם הייתי רוצה להיות בליכוד, הייתי עפה מכאן מזמן".

"הכי קל היה לי לצאת מלכה, להיות שיקלי וללכת לליכוד, אבל אני כאן לטווח הארוך וכדי להביא את הערכים שלי לידי ביטוי", היא הוסיפה.

לאחר מכן, התייחסה סילמן לאיומים על חייה בשבועות האחרונים וסיפרה: "היו אחריי מעקבים, כלי רכב שנסעו אחריי ביום ובלילה. אתה רואה אנשים מאורגנים, שלא היית רוצה לפגוש בסמטה בלילה. היה אדם שלחש לי שהוא מאחל שישחטו אותי".

עוד שיתפה יושבת ראש הקואליציה החדשה, "בני האמצעי, איתן בן ה־11, לא הלך במשך תקופה לבית הספ. אחד ההורים פנה אליו מחוץ לבית הספר ואמר לו, 'אימא שלך שטן, שתישרף בגיהינום'. מורה לשעבר של אחד הילדים הגיב נגדי בפייסבוק במילים קשות".

"אני לא בוגדת, אני לוקחת אחריות. אנחנו היחידים שלא בגדנו בעם ישראל. צריך להחזיר את המדינה למסלול", סיכמה חברת הכנסת מ'ימינה', שמיועדת להיות יו"ר קואליציית השינוי.

מפלגת ימינה מפלגת הליכוד עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד