ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

מבצע חגים ב'שפע שוק'

'שפע שוק' מזמינה אתכם להיכנס עוד היום לאחד מסניפיה ברחבי הארץ, וליהנות ממבצעי חגים מיוחדים, מסל הקניות הזול והאיכותי ביותר, ופשוט לחסוך בהוצאות החגים

מבצע חגים ב'שפע שוק'

רשת 'שפע שוק' הוותיקה והמובילה במגזר החרדי מבשרת על מבצע חגיגי 'חג של שפע', מבצע של חיסכון, שפע מבצעים והטבות ללקוחות. במסגרת מבצע החג, שיחל בו' תשרי, ייהנו הלקוחות מחיסכון משמעותי עם סל הקניות המשתלם ביותר לחג, כאשר הרשת התמקדה במיוחד במוצרים המשרתים את המשפחה החרדית בימי החג, סעודות החג, וחוויית האירוח.

מבצעי החג כוללים בין היתר: מיץ ענבים תירוש ב-12.99 ₪ בלבד, 5 בקבוקי משקה 'ספרינג' ב-20 ₪, 2 יחידות המבורגר וקבב של חברת פלייש או עטרה בעשרים וחמישה שקלים בלבד! ועוד עשרות מוצרים במחירי חסרי תקדים, כמו כלים חד פעמיים, שמן קנולה, גלידות, סלטים ביתיים ועוד.
בנוסף ממשיכה הרשת בהטבה בייחודית לחברי המועדון ולמצטרפים החדשים – מארז 24 פחיות "אר סי" או "מיץ פז" בשווי 120 שקלים במתנה! לרוכשים ממוצרי הרשת ב- 600 ₪ ומעלה.

יצוין, כי חברי מועדון הלקוחות של 'שפע שוק' נהנים במהלך השנה כולה ממבצעים והטבות תמידיים בקניית מגוון מוצרים. ההצטרפות לחברי המועדון הינה מיידית ללא תשלום, כאשר החיסכון מתחיל כבר מהקנייה הראשונה.

מנהל רשת 'שפע שוק' ישראל קלרמן: "המבצעים הנוכחים הינם חלק מתרבות המחירים הייחודית של הרשת המביאה את הסל הזול ביותר למשפחה, לא כסיסמא אלא כמציאות מוכחת המתבררת בחסכון המשמעותי בקופה. נמשיך להעניק לרבבות לקוחותינו שירות אישי, ומחיר הכי משתלם שאפשר, כי אין כל סיבה שתשלמו יותר".

שפע שוק מזמינה אתכם להיכנס עוד היום לאחד מסניפיה ברחבי הארץ, וליהנות מסל הקניות הזול והאיכותי ביותר, ופשוט לחסוך בהוצאות החגים, כי פשוט אין סיבה שתשלמו יותר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד