י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
אין לכך הוכחות

דרום אפריקה: אישה טוענת שילדה 10 תינוקות בבת אחת

אישה דרום-אפריקאית טוענת כי ילדה 10 תינוקות בבת אחת, וניפצה שיא עולמי שנקבע רק בחודש שעבר | אמא לתאומים בני שש, חשבה בתחילה שהיא הולכת להביא לעולם שמונה ילדים, אך גילתה שיש לה 10 תינוקות, כך סיפר בעלה | המקרה נבדק

דרום אפריקה: אישה טוענת שילדה 10 תינוקות בבת אחת
בגדי תינוקות צילום: יח"צ

כלי תקשורת בעולם מדווחים כי אשה מדרום אפריקה ילדה עשיריה בניתוח קיסרי בבית חולים בפרטוריה ביום שני. גוסיאמה תמרה סיטול, בת 37, אמא לתאומים בני שש, הופתעה כאשר הופיעו 10 תינוקות, לאחר שחשבה שיש לה רק 8 תינוקות, כך סיפרבעלה, טבחו צוטצי. לדבריו, אשתו ילדה שבעה בנים ושלוש בנות. אך הסיפור לכאורה רחוק מלהיות נכון.

לטענת ההורים, עשרת הפגים שנולדו לאחר הריון של שבעה חודשים ושבעה ימים, נמצאים במצב טוב, אך יהיה עליהם לשהות באינקובטורים בבית החולים בחודשים הקרובים. "המקרה הוא ייחודי" אמרה פרופסור דיני מוולה, סגנית מנהל האוניברסיטה הרפואית ספקו מגאטו ל׳חדשות פרטוריה׳. "זה היה הריון בסיכון גבוה מכיוון שלא היה כמעט מקום לתינוקות". אך גורמים ממשלתיים אמרו אתמול כי אינם יכולים לאשר את הלידה מכיוון שאיש לא ראה אותה מאז. כך דווח ה'דיילי מייל' הבריטי.

עובדים סוציאליים אמרו כי הם מודעים למשפחה מאז 2016 כאשר האשה ילדה תאומים, וישלחו היום גורמים מוסמכים לביתה לנסות ולאשר את הלידה.

תאבו מסיבי, דובר המושל האזורי, אמר כי לא היה שום תיעוד של לידת 10 תינוקות בשום בית חולים ציבורי או פרטי במחוזו, וכי אירוע כזה יהיה "קשה להסתרה". בהצהרה נכתב: "בעקבות דיווחים על אודות אישה שילדה עשירייה ביום שני, ממשלת מחוז חאוטנג ביצעה בדיקה יסודית עם כל בתי החולים במחוז בכדי לבסס את אמיתות הדיווח, לאף אחד מבתי החולים במחוז, ציבורי ופרטי, אין רישומים על מספר כזה"

המשפחה דיברה עם התקשורת המקומית בחודש שעבר, אך הראיון פורסם רק אתמול בגלל שהמשפחה רצתה להתאושש מכל הלידות ולא רצתה שהתקשורת תציף את הבית שלהם, אם יאושר מספר הלידות של 10 ילדים על ידי שיא גינס, היא תהפוך לאשה שילדה הכי הרבה ילדים בבת אחת. את השיא הקודם קבעה חלימה סיסה , שעל פי הדיווחים ילדה תשעה ילדים במרוקו בחודש שעבר.

כלי תקשורת בדרום אפריקה התקוטטו בגלל הלידה לכאורה, כמה מהם התעקשו שהסיפור נכון, בעוד שאחרים זלזלו בו במהירות. בינתיים איש עדיין לא פרסם תמונות של גב' סיטול לאחר הלידה או תמונות של ילדיה, מה שמותיר ספק רב לגבי האותנטיות של הסיפור.

דרום אפריקה לידה נדירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד