י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

איטום גגות ביריעות ביטומניות – עבודה למקצוענים בלבד

איטום גג באמצעות יריעות ביטומניות, נחשב לאיטום היעיל ביותר אך גם היקר ביותר • בחנו מספר חברות שונות אשר פועלות בשוק. במידה ותדעו לעשות זאת יתאפשר לכם להבטיח בעצם כי תמצאו את התשובה הטובה ביותר שישנה לצרכים שלכם

איטום גגות ביריעות ביטומניות –  עבודה למקצוענים בלבד
איטום גגות צילום: יח"צ

המפתח להצלחה של איטום נמצא בבחירת חברת האיטום, לכן חשוב לוודא שמדובר בחברה מקצועית, בעלת ניסיון בתחום, כזו שמעסיקה צוות עובדים מנוסים, אשר יודעים איך להתאים את חומרי האיטום הרלוונטיים לגג וערוכים לבצע את העבודה בצורה המקצועית והיעילה ביותר האפשרית.
אם תשכילו לבחור חברה כזאת – חברת איטום הבית, בהנהלת אמנון שמש בהחלט יכולה להתאים לצרכים שלכם ואז תוכלו להיות רגועים שאתם בידיים טובות והחורפים הבאים יהיו נטולי רטיבות בגג ובקירות הבית.

בחנו מספר חברות שונות אשר פועלות בשוק. במידה ותדעו לעשות זאת יתאפשר לכם להבטיח בעצם כי תמצאו את התשובה הטובה ביותר שישנה לצרכים שלכם.

חברת איטום הבית מבצעת איטום גגות ביריעות ביטומניות ללקוחות פרטיים ועסקיים. אמינות ואחריות מעל לכל. החברה בעלת תודעת שירות גבוהה ומעוניינת בשביעות רצון לקוחותיה, מקפידים על שירות מקצועי, מסירת מידע מהימן, שימוש במוצרים באיכות הגבוהה ביותר ומחירים הוגנים.

איטום גגות ביריעות ביטומניות במרכז

המצב האידיאלי הינו שימוש בחומרי איטום שמחזיקים מעמד. איטום ביריעות ביטומניות היא שיטה יעילה ופופולארית, לא בכדי קבלני איטום בחרו בשיטה זו כסוג האיטום הכי מומלץ לגג - היריעות הביטומניות מחזיקות מעמד לאורך זמן  ארוך יותר מכל אמצעי איטום אחר בשל עמידותן בטמפרטורה קיצונית של חום, קור ורטיבות, ואפילו מפני פגיעות מכאניות.
השימוש ביריעות הביטומניות אינו דורש טיפול תחזוקתי או הלבנה של הגג לאחר האיטום.
החברה היחידה המייצרת את היריעות הביטומניות בארץ היא חברת פזקר אך קיימות גם יריעות ביטומניות רבות ממותגים המיובאים מחו"ל.

איטום גג באמצעות יריעות ביטומניות, נחשב לאיטום היעיל ביותר אך גם היקר ביותר. העלות של איטום גג באמצעות יריעות אלה עומדת על כ 85-100 שקלים למטר רבוע.

זכרו שהשקעה בחומרי איטום איכותיים, יאפשרו לכם ליהנות ממצב שבו אתם לא צריכים להוציא סכומי כסף נוספים על איטום חוזר אחרי זמן קצר כך שאתם חוסכים כסף בטווח הארוך ונהנים מגג אטום שמשאיר אתכם בראש שקט במשך כל ימות השנה.

בקשו המלצות מלקוחות שנעזרו בשירות בעבר

מעוניינים להזמין שירותי איטום גגות? פנו ללקוחות שנעזרו בשירות זה בעבר ובקשו מהם לשמוע חוות דעת.
חוות דעת חיובית תחזק אתכם בהחלטתכם ותאפשר לכם לבצע החלטה מושכלת ונכונה יותר שתתן לכם את המענה המושלם והנכון לבית שלכם.

שמירה על הגג לטווח ארוך

הגג הוא המקור הראשי לרטיבויות ונזילות, בכל חשד לרטיבות , מומלץ להזמין מומחה שיבדוק את תקינות האיטום ויחליט אם יש לבצע תיקון מקומי או לאטום מחדש.
ישנן שיטות שונות לאיטום גגות - איטום גגות יכול להתבצע באמצעות זפת חמה, יריעות ביטומניות, חומרים אקריליים או פוליאוריטנים.

ומי שמבצע את האיטום אמור לספק אחריות שמשתנה בהתאם לסוג האיטום ולעלותו

באותה הזדמנות, חשוב לבדוק שהמרזבים פתוחים ושהם לא נסתמו בעלים או בענפים בשל הרוחות.

יש לחזק דודי שמש, קולטים, עמודי אנטנות ושאר מתקנים על הגג, ולוודא שאין נזילות מדודים שעל הגג.

מה עושים אחרי איטום הגג ?

אחרי השלמת מהלך איטום גג, מומלץ לבצע בדיקת איטום של הגג על ידי הצפתו באופן הבא:
1. נסתום את חור הניקוז
2. נשפוך מים בכל רחבי הגג.
3. נבדוק ונעקוב במשך מספר ימים האם ישנה חדירה של מים אל תוך המבנה.

לא לשכוח לפתוח חזרה את פתחי הניקוז לאחר מספר ימים אחרי שוידאנו שאין נזילות
לפני כל חורף כדאי לעלות לגג ולוודא שהגג נקי מעלים ולכלוך וכי כל פתחי הניקוז פתוחים ונקיים. זכרו שניקוז טוב יכול להאריך מאוד את חייו של האיטום וכמובן גם לשפר את היעילות שלו.

לפני התחלת העבודה של קבלן האיטום מומלץ לבדוק את מפרט היריעות (מודפס עליהן) , וזאת על מנת לוודא שנעשה שימוש ביריעות העבות של 5 מ"מ שהן איכותיות יותר.

לאתר האינטרנט שלנו - http://etum.zop.co.il/

אמנון שמש איטום הבית – זמינות גבוהה – לשליחת הודעות או לשיחה והתייעצות טלפון

054-2449025

אל תוותרו על "איטום הבית – אמנון"

בהצלחה ובברכת חורף ללא נזילות

 

איטום גגות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד