י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

6 דרכים לגרום למותג שלכם לכבוש את האינטרנט

רוצים לכבוש את האינטרנט ולהפוך את המותג שלכם לשם דבר? זו מפת הדרכים שתוביל אתכם לשם

6 דרכים לגרום למותג שלכם לכבוש את האינטרנט
רשתות חברתיות צילום: יח"צ

אם יש לכם מותג, זאת אומרת שעד עכשיו עשיתם לפחות דבר אחד (וסביר להניח שיותר) שהוא נכון. לעומת עסקים או מוצרים שאינם ממותגים, מותג תומך מאוד במוניטין שלכם. בנוסף ולא פחות חשוב – אפשר להסתמך עליו בשביל לעשות עוד כמה צעדים בכדי לכבוש את האינטרנט. רוצים דוגמא? במקום להציג אחת, ניתן לכם 6 דרכים שיכבשו את האינטרנט מכיוונים שונים.

1.      נוכחות בפייסבוק שנותנת לייקים  

אנו מקווים שיש לכם כבר עכשיו נוכחות בפייסבוק. אם לא, תצטרכו להקים דף עסקי. זה הרבה פחות מסובך ממה שחושבים. מה שקצת יותר טריקי זה להשיג הרבה אנשים שיעקבו אחריכם ויסמנו לכם לייקים. ברגע שזה מצליח, המותג שלכם יקבל שיתופים ותראו שמתחילים להגיע אליכם עוד גולשים ולקוחות, דרך חברים או אוהדים או ממליצים שלכם. אם אתם רוצים להשיג תוצאה מהירה, אפשר לאחר הקמת דף עסקי או כחלק מהשיפור של דף קיים להתחיל עם קניית לייקים. ברגע שיש לכם נוכחות ותגובות, הפעילות מתחזקת מאוד מהר ותיראו שאתם משיגים תוצאות מעולות.

2.      הצטרפו לקבוצות

חפשו ברשתות חברתיות קבוצות רלוונטיות לתחום העיסוק או למותג שלכם. התחילו לפעול בקבוצות הללו וככה חזקו את המוניטין שלכם. חשוב שהפעילות הזאת לא תצטייר כשיווקית בצורה גורפת. אתם בעצם נותנים טיפים ועצות ומגיבים לשאלות, כבעלי ידע וערך מוסף. כך אתם זוכים באמון ציבורי נרחב ואנשים יתחילו לפנות אליכם ישירות בקבוצה או יגיעו לבקר בדף העסקי או באתר שלכם.

3.      הקימו אתר או דף נחיתה

אם אין לכם אתר או לפחות דף נחיתה, קשה יותר לכבוש את האינטרנט. יש אומנם דרכים נוספות, אבל זה בעיקר רלוונטי לערוצי יו טיוב חזקים או לסרטוני טיקטוק לוהטים. בהנחה שפעילות כזאת איננה טבעית עבורכם, התחילו קודם כל עם בניית אתר. אם התקציב שלכם לא גדול, גם הקמת דף נחיתה מהווה התחלה טובה. כאשר תראו שאתם כובשים תשומת לב ומשיגים תוצאות, תוכלו להשקיע באתר ולקדם אותו כמו שצריך.

4.      קדמו קידום אורגני

ברגע שיש לכם אתר, הדרך לכבוש את האינטרנט היא לבצע קידום בגוגל. הקידום הזה יוביל לכך שברגע שאנשים יחפשו אתכם, את המותג שלכם או כל מיני חיפושים טבעיים שקשורים למוצר שלכם, הם יראו אתכם. במילים אחרות, קידום SEO שם את האתר שלכם בעמוד הראשון בגוגל. נניח שאתם מוכרים מוצרי תינוקות. ברגע שגולש/ת יבצע חיפוש של "בגדי תינוקות" או יחפש רשימה של "מוצרים לקראת לידה", יש סיכוי גבוה שהוא יכנס לאתר שלכם.

5.      קידום ממומן לצורך מבצעים

דרך נוספת לכבוש את האינטרנט היא להשקיע בקידום ממומן. לאורך זמן, זו שיטה שעלולה להיות קצת יקרה. לכן, חשוב להשתמש בה בתבונה. לדוגמא, אם אתם משיקים מותג חדש או יוצאים במבצע מכירות חזק, אתם צריכים שאנשים יגיעו אליכם עכשיו. למבצעי סוף עונה או סוף שנה או כדי לתפוס תשומת לב מאוד מהר, קידום מומן בגוגל עושה עבודה מאוד טוב.

6.      השתמשו בסרטונים

גולשים מחפשים תכנים איכותיים וטובים. יחד עם זאת, לא לכולם יש חשק לקרוא תכנים ארוכים. לכן, כדאי להפיץ פרטים, מידע והסברים, גם באמצעות סרטונים. את הסרטונים תוכלו להטמיע בתוך האתר או עמוד הנחיתה שלכם. כמו כן, אפשר להקים ערוץ יוטיוב, במידה ואתם מסוגלים לייצר סרטונים בכמות יחסית גבוהה.

קידום בגוגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד