י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בדרך לאופוזיציה

לא שקט בליכוד; הבכירים נערכים למתיחת פנים

בדרך לאופוזיציה: השר ישראל כץ צפוי להודיע בקרוב על מפקד לריענון השורות, כדי להזרים "דם חדש" למפלגה. ח"כ ניר ברקת יערוך כנס שבו יציג את חזונו לעתיד, אך כבר גרר כעס רב במפלגה. עוד על הפרק: טיפול בגירעון של 80 מיליון שקל בקופת המפלגה

לא שקט בליכוד; הבכירים נערכים למתיחת פנים
ניר ברקת ובנימין נתניהו צילום: Tomer Neuberg/Flash90

גם בליכוד מבינים שכמעט אפסו הסיכויים למנוע את הקמת ממשלת בנט־לפיד, וכבר מתכננים את היום שאחרי. השר ישראל כץ, המכהן גם כיו"ר מזכירות הליכוד, מתכנן לערוך "מתיחת פנים" במפלגה ולהכניס בה "דם חדש". כך מפרסם הבוקר (חמישי) לראשונה, הכתב הפוליטי של "ישראל היום", יהודה שלזינגר.

ככל הידוע, מתכנן שר האוצר היוצא לכנס בקרוב את מזכירות המפלגה ולהודיע על יציאה למיפקד. זאת במטרה להוביל תהליך של חידוש פניה של מפלגת השלטון לשעבר ורענון שורותיה.

במסגרת המיפקד ייכנסו מתפקדים חדשים למפלגה, ייבחרו דמויות חדשות לתפקידים במוסדות המפלגה, ויתאפשר לאנשי הליכוד להיבחר לסניפים.

מכיוון שהליך זה צפוי לארוך כמה חודשים, מתכנן כץ להודיע על תחילתו כבר בתקופה הקרובה. נוסף על כך, יידרשו במפלגה לאתגר נוסף: גירעון גדול במיוחד, שתפח ל־80 מיליון שקלים. למרות הודעתו של נתניהו שימשיך לכהן כיו"ר המפלגה ויו"ר האופוזיציה, מוסיפות לרחוש שמועות והשערות לגבי מי שעשוי להחליפו.

הסערה התורנית, שמעוררת זעם רב בקבוצות הווטסאפ של הליכוד, קשורה הפעם לכנס שצפוי לערוך היום ח"כ ניר ברקת. במהלך אותו כנס, שיתקיים בתל אביב, מתכוון הח"כ מהליכוד להציג חזון ותוכניות שגיבש בשלל סוגיות בחודשים האחרונים. ברקת אמנם מבהיר שאין בכוונתו להתמודד ישירות נגד נתניהו, אלא רק ביום שאחרי פרישתו.

ישראל כץ ניר ברקת הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד