י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אישה נורמלית"

אולמרט: "לבנט יש כישורים טובים מביבי". צפו

לקראת השבעת ממשלת השינוי, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט אומר כי ליו"ר 'ימינה' יש כישורים טובים מאלו של נתניהו: "שמעתי דברים בהחלט טובים על כושר הניהול שלו ויכולת קבלת החלטות" | בנוסף תקף ברמיזות את נתניהו: "בנט חי בסביבה נורמלית עם אישה נורמלית" | צפו

אולמרט: "לבנט יש כישורים טובים מביבי". צפו
אהוד אולמרט צילום: משה שי, פלאש 90

לאחר שהרבה לבקר את נתניהו, היום (חמישי) אהוד אולמרט, ראש הממשלה לשעבר, הרעיף שבחים על יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, ראש הממשלה המיועד מגוש השינוי.

"אני חושב שלנפתלי בנט יש כישורים הרבה יותר טובים מאשר לביבי", אמר בראיון ל'ערוץ הכנסת' ועקץ את נתניהו, "בנט הוא איש נורמלי, הוא חי בסביבה נורמלית - עם אישה נורמלית, עם ילדים נורמליים ובאווירה נורמלית".

"הוא חי באווירה שבה מותר למתוח עליו ביקורת, מותר להסתייג ממה שהוא אמר, מותר להגיד לו שהוא טועה - וזה לא בגידה במדינה. הוא בחור שאני לא מכיר אותו באופן אישי, והוא לא הייתה הבחירה שלי", הוסיף

לאחר מכן נימק למה לא בחר בו: "לא בגלל שהוא לא מתאים מבחינת האישיות שלו, אלא משום שאני לא תומך בעמדות שלו. לצערי הוא באמת איש ימין. בהעמדות שלו, בעיקר בהתנחלויות ובמדינה הפלסטינית, יש פער גדול בינינו ולכן לא תמכתי בו".

"אם היו שואלים אותי מבחינת האישיות שלו וההישגים שלו בעבר, שמעתי דברים בהחלט טובים על כושר הניהול שלו, יכולת קבלת ההחלטות שלו ועל השליטה העצמית שלו", סיכם.

אהוד אולמרט נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד