י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"כמיהה לאהבה"

גדעון לוי: זו הסיבה שנתניהו עוזב את ראשות הממשלה

לאחר שגוש השינוי חתמו על הסכמים קואליציוניים, העיתונאי גדעון לוי, מסמן את הסיבות שבגללן האחרון עוזב את ראשות הממשלה: "תכונות אופי של סכסוכים, וכמיהה לאהבה" | בנוסף אמר: "מחנה השמאל הציוני מצאו להם את שנאת נתניהו, וזה בנה אותם"

גדעון לוי: זו הסיבה שנתניהו עוזב את ראשות הממשלה
גדעון לוי צילום: Tomer Neuberg/Flash90

לקראת השבעת ממשלת השינוי בתחילת שבוע הבא, היום (חמישי) גדעון לוי, עיתונאי המזוהה עם השמאל אך בשנים האחרונות הביע תמיכה בנתניהו, מונה את הסיבות שבגללן יו"ר 'הליכוד' עוזב את בלפור.

"יש שני עניינים", אמר לוי ב'חדשות 12'. "הוא איש מוכשר מאוד, ויש כנסת ימנית מאוד שלא הייתה מעולם. והשילוב של שניהם היה צריך להבטיח לו כמעט חיי נצח בפוליטיקה", הוסיף.

לאחר התשבחות, אמר את הסיבות, שלדעתו, הביאו לסוף כהונתו של נתניהו: "מה שהיה בעוכריו הם תכונות אופי של סכסוכים. ומעבר לסכסוכים יש עוד אלמנט, האיש משתוקק לקבל אהבה עוד יותר משמעון פרס".

"נתניהו עוד יותר משתוקק לאהבה, ועוד יותר מרגיש רדוף. לכל פרנואיד יש מישהו שרודף אחריו, אבל הוא העצים את זה מאוד", הוסיף.

לסיום הזכיר את מחנה 'רק לא ביבי': "יש מחנה של השמאל הציוני, שנמצא די הרבה שנים באובדן דרך. מנהיגותית, לא היה להם אף אחד להציע בשנים האחרונות, וגם רעיונית, הם לא יודעים מה הם רוצים - ואז מצאו להם את שנאת נתניהו, וזה בנה אותם".

בנימין נתניהו גדעון לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד