י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לוחמי האש ממשיכים לפעול

צפו: הושגה שליטה על שריפת הענק סמוך לביתר

הושגה שליטה מלאה על שריפת הענק שפרצה בשטח פתוח סמוך לעיר ביתר עילית. השריפה התפשטה במהירות והתקרבה לעבר אזור התעשייה ואזור תחנת הדלק

צפו: הושגה שליטה על שריפת הענק סמוך לביתר
ההשתלטות על השריפה ליד ביתר עילית צילום: רון סחייק תיעוד מבצעי כב"ה

הושגה שליטה מלאה על שריפת הענק שפרצה היום (חמישי) בשטח פתוח סמוך לעיר ביתר עילית. השריפה התפשטה במהירות והתקרבה לעבר אזור התעשייה ואזור תחנת הדלק. בשל השריפה, 12 מטוסים מטייסת 'אלעד' ו-25 צוותים הוזעקו וממשיכים גם כעת לבצע פעולות כיבוי.

הדליקה טרם כובתה לחלוטין ולוחמי האש עדיין פועלים לכבותה ונערכים גם לעבודה אל תוך החשיכה על מנת לפעול לכיבוי סופי של כל מוקדי הבעירה בשטח.

בשריפה פועלים לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה בסיוע מחוז ירושלים. נקודת השריפה היא על יד מעבר ביתר. מספר כבישים באזורים הסמוכים נחסמו. בזירה הוקם גם חפ"ק אחוד של כבאות והצלה, משטרת ישראל, חטיבת עציון, קק"ל, מד"א ועיריית ביתר עלית.

מוקדם יותר היום דווח כי מדובר בקו אש של כ-300 מטרים וכי השריפה מתפשטת במהירות אל עבר חורש סמוך. אזור התעשייה ואזור תחנת הדלק פונה מאזרחים עקב סכנת השריפה.

למרות ניסיונות הכיבוי, האש ממשיכה להתפשט בחסות הרוחות. בעקבות השריפה החריגה, הופעל נוהל "מכת אש" של מחוז יו"ש. כמו כן עקב השריפה נחסם ציר 375 בין צור הדסה לעיר ביתר עלית.

צוותים מכלל רחבי המחוז הוזנקו לשריפה. כמו כן יחידות המתנדבים התבקשו לתת מענה גם הם. לוחמי האש הפועלים בשטח מנסים ליצור חיץ בין השריפה ליער הסמוך ולאזור התעשייה ולתחנת הדלק.

שריפה ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד