י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשידור חי

העיתונאי התחנן לקצין: "תוקפים אותי - למה אתם מתעלמים?". צפו

מתפרעים ערבים תקפו עוברי אורח בעלי סממן יהודי בשער שכם בירושלים, כשחלק מהתקיפות שודרו אף בשידור חי על ידי כלי תקשורת. כתב המשפט של ערוץ 20 אברהם בלוך הותקף בקללות וביריקות באמצע שידור מהשטח | כשפנה לקצין משטרה, נתקל בהתעלמות | וכל זה הועבר לצופים בשידור חי

העיתונאי התחנן לקצין: "תוקפים אותי - למה אתם מתעלמים?". צפו
אברהם בלוך צילום: מתוך שידורי ערוץ 20

מתפרעים ערבים תקפו היום (חמישי) עוברי אורח בעלי סממנים יהודיים בשער שכם בירושלים, כשחלק מהתקיפות שודרו אף בשידור חי על ידי כלי תקשורת.

כתב המשפט של ערוץ 20, אברהם בלוך, הותקף בקללות וביריקות באמצע שידור מהשטח, על רקע ההצהרה שנמסרה על ידי יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מוקדם יותר.

בלוך דיווח באמצע השידור על השלכת בקבוקי זכוכית לעבר שתי נשים יהודיות שעברו עם דגלי ישראל, כשתוך כדי עוברים ושבים ערבים מאיימים עליו ויורקים לעברו.

כשהמצב נהיה מתוח הוא התקרב לכיוון שוטרים כדי לתפוס עמדה במקום יותר בטוח ואז החלו הפורעים לדחוף אותו ואף העיפו לו את הכיפה.

השוטרים שהיו עדים לתקרית, התעלמו מהפניות של בלוך ולא נקטו שום צעד נגד המתפרעים שירקו עליו ועל הצלם. כשהשוטרים התקדמו לקול צחוקם של הערבים, הפורעים המשיכו עם היריקות.

מיד לאחר מכן עברו מספר שוטרים נוספים ובלוך פנה אליהם: "הבן אדם הזה תוקף אותנו בשידור חי. אני מצביע לך על הבן אדם, הכול משודר פה, למה אנחנו לא רואים פה תגובה?!". שוב השוטרים התעלמו והמשיכו ללכת.

מאוחר יותר פרסמה דוברות המשטרה כי כוחות המשטרה ולוחמי משמר הגבול, עצרו שלושה חשודים בגין תקיפת צוות תקשורת בשער שכם, בכך שירקו על הכתב ודחפו אותו ואת הצלם שהיה עמו.

כוחות המשטרה ולוחמי משמר הגבול שפעלו במקום להשבת הסדר סמוך לשער שכם, איתרו את המעורבים שנעצרו והועברו להמשך החקירה.

כוחות המשטרה שפעלו לפיזורם של המתפרעים תוך שימוש באמצעים עצרו 14 חשודים והם הועברו לחקירה במשטרה. בשלב זה, הושב הסדר והמפגינים התפזרו מהמקום.

שער שכם פורעים ערבים תקיפה איתמר בן גביר ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד