י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בחסדי שמים

עם מטען, רימון וסכינים: נתפס מחבל שחדר מעזה

לוחמי צה"ל עצרו לפני זמן קצר חשוד אשר ניסה לחצות את מרחב המכשול בדרום רצועת עזה לשטח ישראל. על החשוד נתפסו מטען מאולתר, רימון ושני סכינים והוא מתוחקר בנקודה

עם מטען, רימון וסכינים: נתפס מחבל שחדר מעזה
חיילי צה"ל מתאמנים צילום: Michael Giladi/Flash90

פלסטיני נתפס הערב (חמישי) על ידי כוחות צבא, בשעה שניסה לחדור את גדר המערכת מדרום רצועת לעבר שטח מדינת ישראל. הלוחמים שעצרו את המחבל גילו כי הוא נושא עליו תחמושת, איתה ייתכן ותכנן לבצע פיגוע נגד הכוחות בגבול או אזרחים ביישובי עוטף עזה.

מדובר צה"ל נמסר לאחר התקרית: "לוחמי צה"ל עצרו לפני זמן קצר חשוד אשר ניסה לחצות את מרחב המכשול בדרום רצועת עזה לשטח ישראל. על החשוד נתפסו מטען מאולתר, רימון ושני סכינים והוא מתוחקר בנקודה".

לפני כשבוע וחצי נדקר קצין ביטון במועצה האזורית אשכול. מחבל פלסטיני שהצליח לחדור מהרצועה הגיע סמוך ליישוב ליישוב שדי אברהם, קצין ביטחון שהוזעק למקום על ידי אזרחים, נתקל בחשוד - שדקר ופצע אותו באורח קל.

בחקירתו בשב"כ עלה כי מדובר בעמאד צופי, יליד 1997, תושב רפיח, לפי התחקיר, באותו יום בשעות הערב, החשוד חצה את מרחב המכשול בדרום רצועת עזה לשטח ישראל.

לאחר שהצליח לחצות את הגדר, התקדם המחבל לעבר היישוב שדי אברהם במועצה האזורית אשכול, ניסה לדקור איש ביטחון סמוך ליישוב ונוטרל על ידי רבש"ץ היישוב אבשלום, שכזכור היה ללא נשק, לאחר שזה נשלל ממנו בעקבות תלונה עליו במח"ש.

סיכול חדירה ניסיון חדירה גבול רצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד