ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ומה אמר על בנט

גנץ חושף: "לפני שעתיים עוד קיבלתי הצעה מנתניהו"

לקראת השבעת ממשלת השינוי, יו"ר 'כחול לבן' קיים שיחה עם פעילי מפלגתו, ובה סיפר כי נתניהו מציע לו להיות ראש ממשלה בעיתים קרובות: "אני מקבל הצעות כאלה בכל יום, אבל הרגשתי שאנחנו צריכים שינוי במדינה" | על קאוליציית בנט-לפיד, אמר: "יש לה סיכוי להמשיך"

גנץ חושף: "לפני שעתיים עוד קיבלתי הצעה מנתניהו"
בני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

פחות משלוש יממות לפני השבעת ממשלת השינוי, היום (חמישי) יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ קיים שיחה עם פעילי מפלגתו, ובה חשף כי נתניהו מציע לו בתדירות גבוהה לכהן כראש ממשלה.

"אני קיבלתי הצעה לכהן כראש ממשלה כבר ביום ראשון בבוקר, לפני שעתיים כשהייתי בדרך לכאן", חשף גנץ. "אני מקבל הצעות כאלה בכל יום. אני לא עובד ככה, אני הרגשתי שלפני כל דבר אחר אנחנו צריכים שינוי דחוף במדינה".

"מה שחשוב הוא לא העתיד הפוליטי שלי אלא העתיד של מדינת ישראל. זה פשוט הפוך משיטת החשיבה של נתניהו ולכן צריך להחליף אותו", הוסיף.

לאחר מכן התייחס לממשלת השינוי: "אחרי 13 שנה ביום ראשון יכריזו על ראש ממשלה והשם שיבוא אחריו לא יהיה בנימין נתניהו. נפתלי בנט רוצה שהממשלה הזו תישאר כי יהיה לו קשה מאד בחוץ".

"לפיד ירצה שהממשלה הזו תישאר כי הוא ירצה להגיע להיות ראש ממשלה, זה אומר שיש לה סיכוי להמשיך לממשלה הזו. אני חושב בשיא הרצינות שאנחנו יכולים להיות הדבק בממשלה המגוונת הזו", טען.

"אני חושב שנתניהו והשותפים לגוש שלו עשו שגיאה חמורה מאד בהימור שלקחו", אמר יו"ר 'כחול לבן'. "אני לקחתי הימור על החיים הפוליטיים שלי עבור המדינה כשנכנסתי לממשלה, והם החליטו לקחת את מדינת ישראל כהימור עבור החיים הפוליטיים שלהם".

"אנחנו אמרנו כבר לפני שנתיים וחצי ישראל לפני הכל - זה הפך להיות המצפן שלנו שדרכו אנחנו מסתכלים על כל השיקולים ואם צריך להמתין עד שנגיע לראשות הממשלה, למפלגת השלטון ולא רק מפלגה בשלטון, אנחנו נגדל ונתחזק ונגיע לשם", סיכם.

בני גנץ ראשות ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד