י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לבקשת גפני

התגמול האחרון של נתניהו לחרדים לפני עזיבתו

בעוד חברי יש עתיד קידמו את החוק שלהם לוועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט, תוך התעלמות מההצעות השונות של החרדים. החליטו אמש במשרד ראש הממשלה לבקש מהאוצר להתקדם עם תכנית הפיצויים של יו"ר וועדת הכספים היוצא ח"כ משה גפני

התגמול האחרון של נתניהו לחרדים לפני עזיבתו
בנימין נתניהו צילום: Miriam Alster/Flash90

בדיון הראשון בוועדה המסדרת אחרי שהשליטה בה עברה לידי יש עתיד, סערו הרוחות בנושא הקמת וועדת חקירה ממלכתית בראשות שופט לחקר אסון מירון שבו נהרגו 45  מאחינו בני ישראל, החרדים התנגדו והציעו הצעות שונות לטיפול וחקר הטרגדיה הנוראית, אך משעברה כאמור השליטה לידי הגוש השני אושרה ההצעה של ח"כ מיקי לוי מיש עתיד.

במהלך הדיון סערו כאמור הרוחות כשהצעתו של חבר הכנסת יעקב אשר כלל לא עלתה לדיון, כמו כן לא קודמה הצעתו של חברו לסיעה חבר הכנסת משה גפני שביקש להסדיר את נושא הפיצויים למשפחות ההרוגים והפצועים ממירון.

בדבריו בוועדת הכספים סיפר היו"ר משה גפני כי הוא זוכר את הדיונים שהיו לאחר קריסת אולם וורסאי, דיונים שנמשכו ונמרחו, והוא קרא לחברים לקדם את מתווה הפיצויים למשפחות.

אמש (חמישי) סמוך לחצות ליל, פורסם כי בלשכת ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו הוחלט רגע לפני חילופי השלטון במדינה להפעיל לחץ אחרון עבור הצעתו של גפני.

ראש הסגל במשרד ראש הממשלה אשר חיון שיגר מכתב אל ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר ישראל כ"ץ, ויו"ר ועדת הכספים משה גפני ומנכ"ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר בו הוא מבקש לפעול בהקדם האפשרי להשלמת המתווה לפיצוי נפגעי אסון הר מירון.

כעת נותר לראות האם המחווה של לשכת נתניהו רגע לפני כניסת הבוסים החדשים תושלם, או שמדובר רק במחווה של רצון טוב.

תשלום פיצויים אסון מירון תשפ"א בנימין נתניהו נתניהו והחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד