י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"לא מצטרפים למרידה בקב"ה"

'המגיד' על חובשי הכיפות בממשלה: "כמו קרח יזכרו לדיראון עולם"

המתקפה החרדית נגד ממשלת בנט ולפיד והחוקים נגד התורה, הביאו גם את המגיד הנודע שאלפים שומעים את שיעורו, לזעוק: "חברו אנשים חובשי כיפות לעקור תורה, לעקור יראת שמים, לעקור נישואין, לעקור קדושה, הכול לעקור. על הראש שלהם יש כיפה, הם שותפים לדיראון עולם"

'המגיד' על חובשי הכיפות בממשלה: "כמו קרח יזכרו לדיראון עולם"
הרב ברוך רוזנבלום בשיעורו צילום: צילום מסך

מגיד המישרים הנודע הגאון הרב ברוך רוזנבלום זעק בשיעורו השבועי נגד הקמת ממשלת השינוי של בנט-לפיד ובתוכם חובשי כיפות שחברו למרוד בה' ובתורתו. 

בסיום שיעורו אמש ליל שישי, בבית הכנסת הגדול בבני ברק הקדיש המגיד, דברים על הממשלה המתהווה והשווה אותה לפרשת השבוע - קרח, ודיבר בהרחבה על בניו שעשו שינוי ברגע אחד ויצאו מהאדמה לעומת קרח שייזכר לדיראון עולם.

בדבריו אמר הגר"ב: "אי אפשר שלא להתייחס למה שקורה כאן במדינה. אני יכול להתעלם ולהגיד זה לא דאגה שלנו, אבל הולך להיות כאן דבר איום ונורא. כולנו יודעים שבעוד תשעים יום זה ראש השנה, מה אנחנו אומרים לפני תקיעת שופר, 'למנצח לבני קורח מזמור, כל העמים תקעו כף".

כאן שאל הרב רוזנבלום, "מדוע מכניסים את קרח לפני התקיעות בראש השנה, אלא אומרים חז"ל, הבנים של קרח, אלקנה, אסף ואחרים נכנסו עם קרח לתוך האדמה, בשעה שמשה בא אליהם אמרו אם נקום לכבודו של משה נבזה את אבא, ואם לא נקום נבזה את משה וכולנו יודעים שהוא נותן התורה. רחש ליבם דבר טוב והחליטו לקום, הם קמו לכבודו של משה הם נכנסו לתוך אדמה ויצאו משם, רואים שברגע של שינוי הם קנו את עולמם".

המגיד המשיך ואמר לשומעי לקחו: "באו רבותינו ותיקנו לפני שאתה הולך לתקוע בשופר תראה רגע אחד של הרהור תשובה. ברגע אחד תראה מה הרוויחו, אבא שלהם נחשב לדיראון עולם על מה שהרים יד בתורה משה, אין יהודי בעולם שקוראים לו קרח, למה? כי הוא יצא למחלוקת לעקור תורה. אחד שיוצא לעקור תורה לנצח לדיראון עולם הוא ייזכר".

בשלב זה התייחס לממשלה החדשה, "חברו אנשים חובשי כיפות לעקור תורה, לעקור יראת שמים לעקור נישואין לעקור קדושה, הכול לעקור. על הראש שלהם יש כיפה, הם שותפים לדיראון עולם, הרב רוזנבלום קרא להם "אל תעשו שטויות, ערב ראש השנה תהיו כמו בני קרח שברחו ברגע האחרון ולא היו שותפים לרוע הזה. מי שלא היה שותף לרוע הזה תראו מה זכה?".

"בעוד תשעים יום מיליוני אנשים יזכירו אותם שבע פעמים בהערצה, נזכיר את בני קרח, אבל את קרח עד היום נמצא באדמה וזועק משה אמת ותורתו אמת".

"רבותי, הדבר הזה לא יימחה, זה לדיראון עולם, מעשה כזה שהם עושים אין לו שום דבק, רק דבר אחד מחבר אותם, לכלות התורה מעם ישראל, תתעשתו יש שם אנשים חובשי כיפות. מה אומרת הכיפה – 'שמע ישראל', אני מעיד ה' מלך, איך אתה מעיד ה' מלך? שאתה הולך להצביע לחוקים מחללי שבת כג'ונגל, לזה אתה חבר? אתה חבר לאיש משחית. ה' יציל אותנו עוד תשעים יום ראש השנה".

את דבריו סיים הגר"ב רוזנבלום: "אנחנו צריכים כמה אנשים שיגידו אנחנו לא מצטרפים למרידה בקב"ה, אנחנו נישאר דבוקים בה' ותורתו, המלך שלנו חי לעולם, אנחנו נמשיך לדבוק ונהיה עם האנשים האלו שיש להם שכל, הקב"ה יראה בעניינו וישלח לנו בראש חודש תמוז את משיח צדקנו במהרה בימינו אמן".

הרב ברוך רוזנבלום ממשלת השינוי נפתלי בנט יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד