י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"דמו בראשך אם תיפול שערה מראשו"

הח"כ לשעבר מזהיר: זה האשם ברצח הבא

מפכ"ל המשטרה נראה מצא קורבן להטיל עליו את מלוא האחריות לכל הבעיות במדינה  - ח"כ בן גביר, זה החל בפרעות בערים המעורבות וכלה השבוע במניעת הגעתו להר הבית ולשער שכם | חכ"ל יהודה גליק, ששרד ניסיון התנקשות, תוקף הבוקר: "מה שהמפכ"ל עושה לבן-גביר - לא פחות מדמוניזציה" | בנוסף טען: "דמו בראשך אם תיפול שערה מראשו"

הח"כ לשעבר מזהיר: זה האשם ברצח הבא
אילוסטרציה צילום: pixabay

יהודה גליק, חבר הכנסת לשעבר מ'הליכוד' ששרד ניסיון התנקשות, תוקף את מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי, לאור האובססיה שלו כלפי ח"כ איתמר בן גביר בשבועות האחרונים, כאשר זה מאשים אותו בהתססת הרחוב הערבי.

"‏ההיסטוריה חוזרת הרצח הבא הכתובת על הקיר!", צייץ הבוקר גליק בציוץ מחשבון הטוויטר שלו. "אני האדם היחיד שמשטרת ישראל הכריזה עליו כ"איש הכי מסוכן במזרח התיכון" הדמוניזציה נתנה לגיטימציה לניסיון התנקשות בחיי".

לדבריו, "מה שהמפכ"ל עושה בשבועות האחרונים לאיתמר בן גביר - לא פחות מדמוניזציה! אדוני המפכ"ל! דמו בראשך אם תיפול שערה משערות ראשו!", הוסיף.

מאז פרוץ הפרעות בערים המעורבות, צוטט מפכ"ל המשטרה בכלי התקשורת כמי שמפנה אצבע מאשימה כלפי ח"כ איתמר בן גביר שבכוונת מכוון יוצא בעצמו ומשגר את תומכיו בכדי להתעמת עם ערבים כדי לערער את המצב הביטחוני. אתמול אף אסר על בן גביר וחברת הכנסת מאי גולן מ'הליכוד' להשתמש בחסינותם, ולבצע את מצעד הדגלים בעיר העתיקה.

איתמר בן גביר קובי שבתאי יהודה גליק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד