י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מצא את האשם

העיתונאי הותיק: "סמוטריץ' חרץ את גורל הימין"

לקראת השבעת ממשלת השינוי בתחילת שבוע הבא, העיתונאי חגי סגל מבקר את ח"כ סמוטריץ' וטוען כי הוא זה שחרץ את גורל הימין: "התנהג באופן מגלומני בחודשים האחרונים" | בנוסף התייחס לקרע הפוליטי במגזר: "הוא חתר לקרע עם בנט, ניכס לעצמו את המותג 'ציונות דתית'"

העיתונאי הותיק: "סמוטריץ' חרץ את גורל הימין"
בצלאל סמוטריץ' צילום: Olivier FItoussi/Flash90

בתוך הביקורת על חברי 'ימינה', הבוקר (שישי) העיתונאי הוותיק חגי סגל, עורך העיתון 'מקור ראשון', פרסם מאמר בו הוא מבקר את יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳.

"סמוטריץ', הגורם העקבי ביותר בגוש הימין ז"ל, התנהג באופן מגלומני בחודשים האחרונים", תקף סגל בעיתונו. "הוא חתר לקרע עם בנט בתחילת מערכת הבחירות, ניכס לעצמו את המותג "ציונות דתית", ולא נועץ באיש לפני שהכריז על החרמת עבאס".

הוא המשיך והזכיר: ''אפילו איתמר בן־גביר גילה בשלב מסוים סימני גמישות בנדון, שלא לדבר על רבנים חרד"לים בכירים, אבל סמוטריץ' החליט שהציונות הדתית זה הוא, רק הוא, וכך חרץ את גורל נתניהו וגוש הימין".

חגי סגל. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

"איש חכם ומוכשר כמותו היה אמור לקחת בחשבון שאם נתניהו לא ישתדך לעבאס, לפיד ובנט ישתדכו איתו, אבל הוא התאהב בעיקרון וכנראה גם בעצמו'', הוסיף.

"חבל שסמוטריץ' לא גילה נחישות דומה בחודש מאי לפני שנתיים", כתב סגל והמשיך, "כשנתניהו מיהר לפזר את הכנסת הטרייה וללכת לבחירות שניות. סמוטריץ' היה יכול להטיל וטו על המהלך הנמהר, אך חשש לצאת נגד נתניהו. דווקא הפעם הוא לא חשש, וכך הגענו הלום".

"שנתיים וחצי של התנהלות ימנית בעייתית הוליכו להקמת ממשלה מוזרה. 'ממשלת הפכים', קורא לה ד"ר אבשלום קור; אפשר גם 'ממשלת שינוי', ועוד איזה שינוי, רק לא ממשלת אחדות, בבקשה", סיכם.

בצלאל סמוטריץ חגי סגל ממשלת ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד