י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יחזיק עד ראש השנה?

אוקראינה, אתיופיה וטורקיה יוסרו מרשימת המדינות המוגבלות

במשאל טלפוני אישרה הממשלה שורה של הארכות תקנות והכרזה כי אוקראינה אתיופיה וטורקיה יוסרו מרשימת המדינות המוגבלות | ביממה האחרונה התווספו בארץ 18 מאומתים חדשים, מתוך 19,050 תוצאות בדיקות שהתקבלו אתמול

אוקראינה, אתיופיה וטורקיה יוסרו מרשימת המדינות המוגבלות
כיסאות מטוס צילום: pixabay

בהודעה משותפת של משרד ראש הממשלה, משרד הבריאות ומשרד התחבורה נאמר כי הממשלה אישרה הבוקר (שישי), במשאל טלפוני את הארכת תוקף תקנות היציאה מהארץ עד ליום ראשון, ה-27.6.21.

עוד הוחלט, כי מיום שלישי, ה-15.6.21, אוקראינה, אתיופיה וטורקיה יוסרו מרשימת המדינות שהיציאה אליהן מוגבלת. מדובר בבשורה עבור רבבות הנוסעים לאומן לראש השנה, בתקווה שהמצב רק ילך וישתפר, וחלילה לא להיפך

בנוסף, הממשלה אישרה את השינויים הבאים בתקנות התעופה: הארכת תוקף התקנות העיקריות עד ליום רביעי, ה-30.6.21. ביטול האיסור על כניסה לטרמינל הנוסעים של מלווים לא חיוניים. וביטול החובה של מפעיל אווירי לפחות מספר מינימלי מסוים של דלפקי רישום לטיסה.

יצוין כי תקנות התעופה השונות ייכנסו לתוקף מיום שני, ה-14.6.21.

בתוך כך הבוקר פורסמה בנוסף תמונת מצב עדכנית של משרד הבריאות - נגיף הקורונה, לפי העדכון ביממה האחרונה התווספו 18 מאומתים חדשים, מתוך 19,050 תוצאות בדיקות שהתקבלו אתמול.

נכון לשעה זו ישנם בישראל 33 חולים שמצבם מוגדר קשה, 19 מונשמים, 6,428 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה, 5,474,899 מתחסנים מנה ראשונה, ו-5,142,652 מתחסנים מנה שנייה.

קורונה משרד הבריאות אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד