י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ממשלת השינוי

זעם בהתנחלויות על הליכוד: איך אנחנו אשמים בהכל

בימים האחרונים גורמים ופעילים ב'ליכוד' מאשימים את הציונות הדתית וראשי ההתיישבות על הקריאה הרפה נגד ממשלת השינוי - וגורמים בהתנחלויות, בשיחה עם 'בחדרי', תוהים כיצד תמיד האשמה נופלת עליהם | גורם אחר מספר כי מאחורי הקלעים הם ניסו להביא בלי סוף למו"מ לקואליציית ימין, אך כעת כבר אין טעם

זעם בהתנחלויות על הליכוד: איך אנחנו אשמים בהכל
‏‏לפיד ובנט משוחחים עם הנשיא צילום: צילום מסך

בעוד העיניים נשואות להכרעתו של חבר הכנסת ניר אורבך, היום (שני) גורמים בהתנחלויות מביעים זעם בשיחה עם 'בחדרי חרדים', על כמה מתומכיו של נתניהו, לאחר שהאחרונים החלו להאשים אותם בהקמת ממשלת השינוי.

לאחר שמיעטו להגיע ולהפגין וכמעט ולא הוציאו עצומות פומביות, ב'ליכוד' ישנו כעס והאשמה כלפי המתנחלים, בכך שלטענתם הם לא עושים מספיק נגד הקמתה, ולא התאמצו להקים את קואליציית הימין.

בעקבות האשמה, שנשמעה ברשתות החברתיות ואף מצד כמה חברי כנסת בתוך 'הליכוד', כמה גורמים בהתנחלויות משוחחים עם 'בחדרי חרדים', ומביעים זעם על מסע האשמה, כך לטענתם.

לדברי אחד מבכירי ההתנחלויות, האשמה כלפינו על כך שאין ממשלת ימין, היא מטורללת. כמו כן, ראשי ההתיישבות פעלו מאחורי הקלעים בלי סוף כדי להביא להקמת קואליציית הימין, אך כעת זהו כבר לא רלוונטי.

בנוסף, גורם זועם על הטלת האחריות בכל פעם מחדש על הציונות הדתית והמתנחלים "כאילו הם תמיד האשמים בהכל", זאת למרות שניסו להביא להקמת ממשלת הימין.

מתנחלים ממשלת השינוי הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד