י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"כמיטב המורשת של מורו"

סילף: הפרשן החב"דניק השתלח ברב שך וחטף

בטורו השבועי סנט הפרשן החב"דניק מתי טוכפלד בנאומי חברי הכנסת החרדים נגד בנט ובמיוחד זה של ח"כ גפני. בנוסף דיבר סרה במרן הרב שך זצ"ל | ח"כ גפני השיב אש

סילף: הפרשן החב"דניק השתלח ברב שך וחטף
מתי טוכפלד צילום: יעקב כהן

מתי טוכפלד, פרשן 'ישראל היום', עיתונאי שמגדיר את עצמו כחב"דניק מהזרם המשיחיסטי, ניצל את טורו השבועי בעיתון הנפוץ במדינה כדי להשתלח במרן הרב שך זצ"ל שהתנגד לשיטת ההנהגה של חב"ד. מי שמיהר להשיב לעיתונאי החב"די היה יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני.

בטורו השבועי התייחס טוכפלד להצהרות של ראשי הסיעות החרדיות השבוע וטען כי "ההופעה של ראשי המפלגות החרדיות הייתה מבישה ומיותרת". כשהוא מציין, "בעיקר זו של גפני", תוך שטוכפלד מסלף את הציטוט המקורי של גפני.

הפרשן המשיחסט ניצל את הבמה לפרסם דברי בלע נגד מנהיג דגל התורה הגרא"מ שך: "כמיטב המורשת של מורו ורבו הרב שך, שהקהיל קהילות והעמיד במות כדי לקלל ולהטיח רפש בעם ישראל, המשיך נציגו בכנסת במסורת רבותיו, כינה את בנט רשע וקבע שעליו להוריד את הכיפה", כך טוכפלד בעיתון.

לטענת הפרשן, דבריו של גפני עשו את ההפך הגמור, כשתקף את יהדותו של בנט, הוא גרם לכך לאנשי הציונות הדתית שהיו נגד בנט לצאת להגנתו מול ההתקפות של גפני וחבריו לסיעה.

גפני השיב לטוכפלד במתקפה: "דברי הבלע וההבל של טוכפלד בישראל היום ראויים לכל גינוי, השתלחות בזויה ושיקרית", כך נמסר מלשכתו.

מרן הרב שך מתי טוכפלד משה גפני ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 83 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד