י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההפגנה האחרונה?

בנט למפגיני בלפור: נהגו בכבוד לנתניהו

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, התייחס להפגנת בלפור, והבהיר כי "זה לא העת להפגנות ולפרובוקציות. אני קורא לנהוג בכבוד בנתניהו ובמשפחתו". לאחר שנה של הפגנות, הערב התקיימה, ככל הנראה, ההפגנה האחרונה

בנט למפגיני בלפור: נהגו בכבוד לנתניהו
ההפגנה בבלפור צילום: בן כהן

ראש הממשלה המיועד, נפתלי בנט, התייחס הערב (מוצאי שבת) להפגנת בלפור, והבהיר כי "זה לא העת להפגנות ולפרובוקציות. אני קורא לנהוג בכבוד בנתניהו ובמשפחתו".

הצהרתו של בנט נועדה ככל הנראה להרגיע את התלהטות הרוחות נגדו בקרב אנשי הימין, שזועמים על חבירתו לממשלת השינוי, למרות הבטחותיו קודם הבחירות.

בנט מנסה בימים האחרונים לא להתלהם ולשדר ממלכתיות בדרך לממשלה שלדבריו תאחה את הקרעים ותקטין את הקיטוב והשסע הקיימים לדבריו בקרב חלקי העם, והוא מאשים בכך את ממשלת נתניהו.

המחאות בבלפור החלו לפני כשנה, והתקיימו מדי מוצאי שבת מול מעון ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב בלפור בירושלים, והשבוע התקיימה המחאה האחרונה בטרם נתניהו עוזב את תפקיד ראש הממשלה ופורש מהמעון בבלפור.

המפגינים מחו נגד המשך כהונתו של נתניהו בצל אישומיו הפליליים, בין היתר בשל הטענה כי הוא מעדיף את טובתו האישית והמשפטית על פני טובתה של המדינה.

עם הזמן לקחו חסות על ההפגנות שני ארגונים מהשמאל הקיצוני - 'הדגלים השחורים' ו'קריים מיניסטר' - שהלהיטו את הרוחות בעיקר בתקופת התפשטות נגיף הקורונה, כאשר בשיא, הצליחו לארגן הפגנות עם עשרות אלפי משתתפים, בטענה כי ראש הממשלה אחראי למחדלי הקורונה וכי בגין כך, עליו להתפטר לאלתר.

על פי דיווח ב'חדשות 12', בנאומו מחר צפוי נפתלי בנט להודות לבנימין נתניהו על הפעילות שלו במהלך 12 שנות כהונתו כראש ממשלת ישראל.

בלפור מחאת הדגלים השחורים קריים מיניסטר נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד