ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תקיפות ללא הפסקה

אנטישמיות לאור יום: שוד כסף וחטיפת כיפה

שני מקרים אנטישמיים נוספים בניו יורק. שלושה גברים רכובים על אופנועים שדדו חסיד צעיר בוויליאמסבורג ואף נטלו את כיפתו עמם. באירוע אחר, הותקף מילולית בחור שעמד מחוץ לישיבה בפלטבוש

אנטישמיות לאור יום: שוד כסף וחטיפת כיפה
הגבר המאיים צילום: מתוך מצלמת אבטחה

שלושה גברים רכובים על אופנועים שדדו וקיללו צעיר חרדי בברוקלין. הם לא הסתפקו בכספו, הם נטלו לפני מנוסתם גם את כיפתו. בתקיפה אנטישמית נוספת בעיר ניו יורק שמתווספת לפגיעות הרבות ביהודים בחודש האחרון

שלושה שודדים אנטישמים שדדו חסיד בשדרות גרהאם בוויליאמסבורג, ניו יורק בצהרי היום של ה-2 ביוני, כך הודיעה המשטרה ביום שישי האחרון ופרסמה תיעוד של המקרה שנקלט במצלמת אבטחה. פרס של 3,500 דולר הובטח למי שיביא למעצרם.

שלושת הגברים פנו לצעיר בן ה-21 ודרשו ממנו כסף תוך כדי שהם מטיחים בו מילים מזלזלות נגד יהודים. לאחר שמסר להם מה שהיה לו בכיסו, הם חטפו את הכיפה שלו ונמלטו.

כאשר הקורבן ניסה להתקשר למספר החירום 911, החשודים חטפו את כיפתו ונמלטו במעלה שדרת מנהטן. המשטרה הודיעה כי היא מחפשת אחר השלושה.

באירוע נוסף שהתרחש בפלטבוש, ניו יורק, גבר יהודי אוים על ידי גבר שחור שהטיח בו השמצות אנטישמיות ברחוב בפלטבוש ביום חמישי האחרון. האירוע התרחש מול ישיבת 'דרכי מנחם' הממוקמת בדרך רוטלנד 432 במזרח פלטבוש, כך דיווח אתר Yeshiva world news.

מהמשטרה נמסר כי הקורבן בן ה-30 עמד מחוץ לישיבה בשעה 10:15 בבוקר יום חמישי, כאשר לפתע הגיע למקום אותו גבר אפרו אמריקני שאיים עליו, תוך שהוא מטיח לעברו הצהרות אנטישמיות. המשטרה מחפשת אחריו, האירוע הסתיים ללא נפגעים. פורסם תיעוד של האיש ממצלמות אבטחה כדי להוביל לתפיסתו המהירה.

פלטבוש וויליאמסבורג תקיפה אנטישמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד