י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"להיאבק עם 119 אנשים"

לא מתייאש: נתניהו נזכר בפגישה עם הרבי מליובאוויטש

בנימין נתניהו, שצפוי להיפרד היום מתואר "ראש הממשלה", מנסה לתלות תקוות בדברים שאמר לו הרבי מליובאוויטש במהלך פגישתם לפני שנים ארוכות | נתניהו שיתף את הדברים עם עוקביו הרבים בחשבון הטווויטר שלו

לא מתייאש: נתניהו נזכר בפגישה עם הרבי מליובאוויטש
נתניהו עם הרבי מליובאוויטש צילום: מתוך הטוויטר

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, צפוי בנימין נתניהו להיפרד היום (ראשון) מתואר "ראש הממשלה", אחרי יותר מ-12 שנה ברציפות שכיהן בתפקיד. נתניהו אמנם סירב לחשוף באופן רשמי מה הוא מתכנן להמשך, אך נראה שעד האחרון הוא מסרב להתייאש תוך ניסיונות להשיג עריק מ'גוש השינו' שיצביע נגד הקמת הממשלה.

הבוקר, שעות לפני השבעת הממשלה החדשה, בחר נתניהו לשתף את עוקביו הרבים בדברים שאמר לו הרבי מליובאוויטש לפני שנים ארוכות. נתניהו קישר את דבריו של הרבי למצב בו הוא נמצא כיום והזכיר הברכות שקיבל.

ג"' תמוז ואני נזכר בדברים שאמר לי הרבי מליובאוויטש", כתב ראש הממשלה היוצא בחשבון הטווויטר שלו. "אתה תצטרך להיאבק עם 119 אנשים", ציטט נתניהו. "בוודאי לא תתרשם מזה כיוון שהקב"ה בצד הזה. ברכה והצלחה, נתינה של הקב"ה ברכה והצלחה".

לא מדובר בפעם הראשונה שבה ראש הממשלה משתף ברשתות החברתיות דברים שאמר לו הרבי מליובאוויטש במהלך פגישותיהם. נתניהו נוהג לא פעם להתהדר בדברים ואף השתמש בהם במהלך הקמיפיינים שניהל במעכרות הבחירות השונות.

היום בשעה 16:00 צפויים להתייצב חברי הכנסת להצבעה בעד ממשלת בנט-לפיד החדש. הדיון יחל עם הצגת הממשלה על ידי מי שהרכיב אותה, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. הוא יציג את השרים המיועדים ואת קווי היסוד של הממשלה, שמאחדת מפלגות, ימין, שמאל ומרכז במטרה משותפת להדיח את נתניהו.

נתניהו הרבי מליובאוויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד