י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי שסיים את תפקידו

שר מהליכוד קורא לסגור את משרדו: "צריך להיסגר מזמן"

לקראת השבעת ממשלת השינוי היום, השר לשיתוף פעולה אזורי אופיר קוניס, שיסיים את תפקידו לאחר ש'הליכוד' תצא מהממשלה, אמר הבוקר במפתיע כי משרדו היה צריך להיסגר ממזמן: "המשרד הזה נולד בחטא" | כעת מי שיכהן בתפקידו הוא חבר הכנסת עיסוואי פריג׳ מ'מרצ'

שר מהליכוד קורא לסגור את משרדו: "צריך להיסגר מזמן"
אופיר אקוניס צילום: יונתן זינדל,פלאש 90

ברקע המתחים בתוך 'הליכוד' לקראת סיום כהונתם בשלטון, היום (ראשון) שר ממפלגתם אמר במפתיע כי משרדו, שאותו החזיק בקואליציה האחרונה, היה צריך להיסגר ממזמן.

השר, חבר הכנסת אופיר אקוניס מ'הליכוד', מחזיק בתיק לשיתוף פעולה אזורי, שהוקם בשנת 2000 לשמעון פרס ז"ל. אקוניס טען כי הוא משרד הזה נולד בטעות, ולא צריך היה להתקיים.

"המשרד הזה היה צריך להיסגר מזמן", אמר אקוניס בראיון ל'גלי צה"ל' והמשיך וטען, "המשרד הזה נולד בחטא, כאתנן פוליטי לשמעון פרס. ‏הייתי מצפה מממשלת שינוי לכאורה לא לעשות חוק נורבגי מופרך בעלות של 25 מיליון שקל בשנה".

"היית מצפה מהם לא לקיים משרדים שלשיטתם היו צריכים להיסגר. עמדתי לגבי קיומו של המשרד נאמרה בפורומים פנימיים, ובלאו הכי היינו בממשלת מעבר כמעט חצי שנה", הוסיף.

לאחר מכן תקף את הממשלה החדשה: "בוקר עצוב, לא לי באופן באישי. העצב הוא על גניבת הקולות ועל כך שבישראל מוקמת ממשלה על בסיס דבר אחד - שקר, מרמה והפרת אמונים של האדם שצפוי לעמוד בראשה".

"השיח המשעמם על מתי נתניהו ייצא מבלפור - זה מה שמעניין את העיתונות בימים אלה? או הסיפור הענק על הונאה שלא הייתה כדוגמתה במדינת ישראל?", סיכם.

אופיר אקוניס שמעון פרס מחנה השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד