י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר ההודעה

התקווה החרדית: שת"פ עם אלי אבידר נגד הממשלה

חה"כ הנמרץ מטעם ישראל ביתנו ומי שהיה שותף פעיל בכל מחאות השמאל מול ביתו של רה"מ נתניהו, הודיע הבוקר כי בעקבות חילוקי דעות במפלגתו הוא יחל לפעול בצורה עצמאית | במפלגות החרדיות תולים תקווה כי יצליחו לשתף עימו פעולה בשעה שיעלו חוקים נגד הדת

התקווה החרדית: שת"פ עם אלי אבידר נגד הממשלה
אבידר במעונו של הגר"ח צילום: באדיבות המצלם

חבר הכנסת אלי אבידר הודיע כי יחל לפעול עצמאית בקואליציה שתקום הערב, אמנם הוא יתמוך היום בהצבעה על כינון הממשלה שתקבל אמון ותחל לפעול החל מהערב ובמרכזה שורת הצעות חוק נגד הממשלה.

אלי אבידר משמש כחבר כנסת מטעם 'ישראל ביתנו' שמובילה את רוב החקיקה נגד הדת, תחבורה בשבת, נישואין נגד ההלכה, ביטול חוק המרכולים ועוד שלל חוקים מתריסים.

בסיעות החרדיות רואים באופטימיות את הודעתו של אבידר, תוך שהם מציינים כי אצל אבידר בניגוד לכל חבריו לסיעה לא נמצאו בקושי דברי התרסה נגד החרדים לאורך שנות הקמפיין הממושכים.

החרדים מקווים כי גם קרבתו של אבידר לאנשי ציבור דתיים, ומי שהיה מגיע לעיתים קרובות לבית הרבנים ובראשם שר התורה הגר"ח קנייבסקי תהווה להם תקווה בהצבעות קריטיות.

המפלגות החרדיות מקווים כי אבידר יגיע לעזרתם בהצבעות קריטיות בנושאי דת, ויצביע איתם נגד הממשלה ובכך יצליחו להפיל דברים חשובים, בתוצאה של 60 - 60.

אלי אבידר הגר''ח קנייבסקי שיתוף פעולה המפלגות החרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד