י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הבנה מעמיקה"

בנט הציע לפרשנית המוערכת תפקיד בלשכתו

נפתלי בנט הציע לפרשנית לענייני ערבים שמרית מאיר לכהן כיועצת המדינית שלו. אם תיאות לקבל את הפקיד היא תהיה האישה הראשונה שמאיישת אותו

בנט הציע לפרשנית המוערכת תפקיד בלשכתו
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעוד מספר שעות צפויה ממשלת בנט-לפיד לקבל תוקף חוקי בהשבעה במליאת הכנסת, אך קודם לכך מה שתופס את מירב תשומת הלב כעת הם המינויים השונים במשרדי הממשלה וגם במשרד ראש הממשלה שמקבל חיים חדשים עם נפתלי בנט.

לפי הדיווח הבוקר (ראשון), ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט הציע לפרשנית לענייני ערבים הוותיקה והמוערכת שמרית מאיר את תפקיד היועצת המדינית בלשכתו. הפרשן עמית סגל מסביר כי אם מאיר תשיב בחיוב להצעה, היא תהיה האישה הראשונה בתפקיד ומהבודדות שתחום התמחותן הוא העולם הערבי.

שמרית מאיר היא בוגרת תואר ראשון בפילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה באוניברסיטת העברית בירושלים, ואת תחילת הקריירה העיתונאית שלה החלה ב-ערוץ 2 שם עבדה בדסק הערבים תחת הפרשן הוותיק אהוד יערי. בהמשך הוצע לה לשמש כפרשנית לענייני ערבים בגל"צ ולשם עברה עד שנת 2009.

מאיר נחשבת לפרשנית לענייני ערבים בעלת מבט מדיני מפוכח ולא קיצוני. דעותיה נמצאות במרכז אם כי בעלי נטיות ימינה. לאחרונה התארחה רבות בפאנלים בערוץ 12 וכן פרסמה מאמרים בתחום המדיני ב'ידיעות אחרונות'.

בלשכת בנט אישרו את הדברים ואמרו כי ראש הממשלה המיועד הציע למאיר התפקיד בגלל "ההבנה המעמיקה שלה לגבי העולם הערבי והתחום המדיני בכלל". מאיר כאמור עדיין לא השיבה סופית להצעה.

נפתלי בנט ממשלת השינוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד