י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כרטיס ביקור דיגיטלי: התחליף לכרטיסי ביקור הישנים

אם עדיין לא עברתם לכרטיס ביקור דיגיטלי ואתם משתמשים בכרטיס המסורתי הישן, כדאי שתקראו מהו אותו כרטיס ולמה כדאי לבחור דווקא בו כיום

כרטיס ביקור דיגיטלי: התחליף לכרטיסי ביקור הישנים
כרטיס ביקור דיגיטלי צילום: canva

כרטיס ביקור מהווה דבר חשוב מאוד לכל עסק. הכרטיס מכיל את הפרטים החשובים על העסק ומאפשר לכל לקוח שמקבל אותו ליצור קשר עם העסק בכל פעם שיהיה לו צורך בצורה קלה ונוחה. בעוד שבעבר כרטיסי הביקור של כל עסק היו כרטיסים פיזיים אשר בעל העסק או העובדים היו מחלקים אותם ללקוחות, הרי שכיום, במציאות הדיגיטלית המתקדמת שאנו חיים בה, את הכרטיסים הישנים המודפסים על נייר עבה, מחליפים כרטיסי הביקור הדיגיטליים. אם עדיין לא עברתם לכרטיס ביקור דיגיטלי ואתם משתמשים בכרטיס המסורתי הישן, כדאי שתקראו מהו אותו כרטיס ולמה כדאי לבחור דווקא בו כיום.

כרטיס ביקור דיגיטלי- מה צריך לדעת?

אחד היתרונות החשובים ביותר של כרטיס ביקור דיגיטלי כרוך בעצם בעובדה שהוא מאפשר לכל עסק לאחסן כמה שיותר מידע במקום אחד ובצורה מסודרת ונוחה. בשונה מכרטיסי ביקור מנייר שיכולים להכיל פרטים בודדים אודות העסק כגון: מספר הטלפון ליצירת קשר ושם העסק, כרטיס ביקור דיגיטלי יכלול בו מידע רחב יותר אודות העסק, השירותים שהוא מציע, מספרי טלפונים, פקס, כתובת אתר, קישור לחשבונות המדיה החברתית, סרטונים, תמונות, כתובת, שעות פעילות ועוד. אין ספק שיש יתרונות רבים לשימוש בכרטיס ביקור דיגיטלי. הוא גם חוסך לא מעט על הדפסת כרטיסים באופן שוטף בכל פעם מחדש שהם נגמרים וכן, מייעל לחלוטין את הפעילות העסקית של כל עסק. כיום לא מעט בעלי עסקים מבינים שהעתיד כבר כאן ועל כן, זה דורש מהם לשנות את האסטרטגיות הישנות שלהם. גם בתחום כרטיסי הביקור זה ללא ספק הזמן להשתדרג לכרטיס ביקור דיגיטלי ומתקדם.

  כל היתרונות בכרטיס דיגיטלי

אם אתם עדיין לא משוכנעים שהגיע הזמן שלכם לעבור מכרטיס הביקור הישן והשגרתי לכרטיס ביקור דיגיטלי, הנה כמה יתרונות שכדאי לכם להכיר:

ראשית כל, ניתן לשתף, לאחסן ולשמור כרטיס ביקור דיגיטלי בכל טלפון חכם. בעוד כרטיסי נייר אינם משמשים בצורה הטובה ביותר שכן, לא פעם הם פשוט הולכים לאיבוד וקשה למצוא אותם בעת הצורך, או שפרטי העסק השתנו ואנשים עדיין מחזיקים את כרטיסי הביקור הישנים והלא רלוונטיים, כרטיס ביקור דיגיטלי מכיל את כל המידע העדכני ביותר על העסק, ניתן לשמור אותו במכשיר הטלפון הסלולרי ועל כן הוא תמיד זמין ולא אובד.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מבטלים את הצורך בהדפסת כרטיסי ביקור מנייר וכך בעצם גם שומרים על איכות הסביבה.

כרטיסי ביקור דיגיטלי מאפשרים לעדכן באופן אוטומטי את הלקוחות לגבי שינויים ביצירת פרטי הקשר שלכם.

הכרטיס מכיל מידע עסקי אודות השירותים שהעסק מציע במקום אחד. כתוצאה מכך כל אדם יודע האם העסק עונה על הצרכים שלו או לא.

אין צורך להדפיס מחדש מידע כמו: כתובת, פקס, טלפון, כתובת דואר אלקטרוני או כתובת במשרד. פשוט מעדכנים את הכרטיס.

קבלת המידע הנכון על איש המקצוע הנכון מתבצע בקלות ובמהירות אצל כל אדם שיש לו כרטיס ביקור דיגיטלי של העסק שלכם שכן, במקום שהוא יחפש את הכרטיס באופן פיזי בין כלל כרטיסי הביקור שיש לו, הוא יודע בדיוק כיצד למצוא אותו במכשיר הטלפון שבו הוא שמר אותו.

כיצד בוחרים את כרטיס הביקור הדיגיטלי הנכון?

אין ספק שכרטיס ביקור דיגיטלי מהווה כיום את הבחירה החכמה והטובה ביותר לכל עסק. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי כיום ישנן לא מעט חברות המציעות את שירותיהן בתחום כרטיסי ביקור דיגיטלי לעסקים ועל כן, חשוב לבחור את החברה הנכונה והטובה ביותר אשר תציע לכם כרטיס ביקור דיגיטלי מדויק לצרכים שלכם. כרטיס ביקור דיגיטלי גט קארד מהווה כיום את הבחירה הנכונה והטובה ביותר לכל עסק שמעוניין לעבור לכרטיס ביקור דיגיטלי.

כרטיס ביקור דיגיטלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד