י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
השכנים זועמים

נשקים שלופים ברחובות רעננה: בנט יצא לירושלים • צפו

כשאנשי היחידה לאבטחת אישים מלווים אותו בנשקים שלופים, יצא היום נפתלי בנט מביתו שברעננה אל עבר משכנה של הרשות המחוקקת, כהיערכות להצבעה וההשבעה הדרמטיות | השכנים זועמים, ובימין כבר מבטיחים את ההפגנות במקום

נשקים שלופים ברחובות רעננה: בנט יצא לירושלים • צפו
מחוץ לביתו של בנט צילום: צילום מסך

בעוד שעות ספורות, באם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, יהפוך יו"ר ימינה היות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל, בשותפות עם יאיר לפיד שיקבל את התואר החלופי.

כשאנשי היחידה לאבטחת אישים מלווים אותו בנשקים שלופים, יצא היום (ראשון) נפתלי בנט מביתו שברעננה אל עבר משכנה של הרשות המחוקקת, כהיערכות להצבעה וההשבעה הדרמטיות.

כמו נתניהו בזמנו, גם לבנט ארבעה ילידים צעירים בבית בגילאי בית הספר, ובני המשפחה החליטו כי מקום המגורים העיקרי של המשפחה יישאר בעיר רעננה, ובמעון הרשמי של ראש ממשלת ישראל ברחוב בלפור בבירה, יהיה מיועד לאירוח ביקורים רשמיים בלבד.

מטבע הדברים ובהתאם למציאות הביטחונית בישראל החלה זו גררה שורת היערכויות נרחבות של השב"כ והיחידה לאבטחת אישים, אשר השתלטו על אזור ביתו של ראש הממשלה המיועד באופן מוחלט, והקימו שם מערך שלם זהה למערך האבטחה ברחוב בלפור בירושלים, כשאנשי היחידה סורקים כל העת את האזור ומגבילים את תנועת תושבי המקום.

שכניו של בנט ברעננה זועמים על ההחלטה להישאר לגור בעיר, מתוך פגיעה קשה באיכות חייהם, והרחובות שהיו שקטים עד כה, הפכו להיות חסומים, הסדרי התנועה שונו, ואנשי היחידה לאבטחת אישים ממלאים את האזור.

בנוסף, גורמים בימין כבר הבטיחו כי הרחובות הסמוכים לביתו של בנט בעיר רעננה הולכים להפוך להיות רועשים ומלאים בהפגנות כמו רחוב בלפור בירושלים. דין הפגנות נתניהו כהפגנות בנט. לתושבים ברעננה יהיה קשה עד בלתי אפשרי למנוע הפגנות אלו, כמו גם תחנוניהם של תושבי בלפור שנתקלו בחומה בצורה של 'ההגנה על הדמוקרטיה'.

 

נפתלי בנט רעננה ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד